Hey Tweakers
Som i kan se har jeg et par GoogleMusic Beta invites jeg gerne vil give væk, giver 6 væk da jeg gerne vil gemme en og har givet en til en ven, men i råber bare højt og skriver jeres gmail så sender jeg en
Hey Tweakers
Som i kan se har jeg et par GoogleMusic Beta invites jeg gerne vil give væk, giver 6 væk da jeg gerne vil gemme en og har givet en til en ven, men i råber bare højt og skriver jeres gmail så sender jeg en
smid gerne en invite min vej
Kenneth(at)takk(dot)dk
smid gerne en invite min vej
Kenneth(at)takk(dot)dk
Sendt
Skal i siges i nok får brug for en Proxy for at signe up, men efter det virker det fint med dansk ip..
Brugte selv Zend2 online proxy
...
Også meget gerne mig på abrtlsn (a) gmail.com
Sendt!
ooog sendt
Hvis der er flere invites, vil jeg pænt spørge om en
nuller.joe(at)gmail.com
Tak
når Triple er løbet tør for invites så har jeg 8 styk folk kan få. Bemærk som tidligere - du skal bruge US IP for at lave signup, når det er lavet så kan man fint logge på med dansk ip. Hvis folk ikke vil have deres mail stående i tråden kan man bare PM mig - først til mølle med invites
Hvis der er flere invites, vil jeg pænt spørge om en
nuller.joe(at)gmail.com
Tak
Sendt
Jeg vil gerne forsøge mig - jacobtoft1[at]gmail.com
Ser da meget spændende ud. Smid gerne en til mig også.
fribo1991 (a) gmail.com
Tak!
Jeg vil gerne forsøge mig - jacobtoft1[at]gmail.com
Ser da meget spændende ud.
Smid gerne en til mig også.
fribo1991 (a) gmail.com
Tak!
Sendt
når Triple er løbet tør for invites så har jeg 8 styk folk kan få. Bemærk som tidligere - du skal bruge US IP for at lave signup, når det er lavet så kan man fint logge på med dansk ip. Hvis folk ikke vil have deres mail stående i tråden kan man bare PM mig - først til mølle med invites
PM sendt!
/ask
Jeg kan sgu ikke få det til at virke igennem proxyerne. Det hele er bare et rod.
Jeg kan sgu ikke få det til at virke igennem proxyerne. Det hele er bare et rod.
Well havde ingen problemer med at få det til at køre. Loggede på en af mine US VPN forbindelser jeg har, loggede ind i Gmail og lavede min signup. Alt kørte som det skulle.
Kan være den proxy eller VPN du har brugt måske ikke har været en US.
Well havde ingen problemer med at få det til at køre. Loggede på en af mine US VPN forbindelser jeg har, loggede ind i Gmail og lavede min signup. Alt kørte som det skulle.
Det er en online proxy klient (zend2).