S: Diverse high end pc dele

  • Sælges:
    1 stk. His IceQ X Turbe Radeon HD 6950 GPU. Nyprisen er ca. 2200,-
    1 stk. Intel i7 2600K Sandy Bridge 3,4 Ghz CPU + CPU køler Nypris er ca. 2200,-
    1 stk. Western Digital 1000 Gb Harddisk Sata-6 Nypris er ca. 2200,-
    1 stk. Corsair Gaming Series GS800 psu Nypris er ca. 800,-
    2 stk. 4 GB Kingston DDR3 1600 MHz HyperX ram Nypris er ca. 350,-
    1 stk. ASUS Maximux IV GENE-Z Sandy Bridge Motherboard Nypris ca. 1200,-



    Delene er ca. 1 uge gamle. De sælges da jeg ikke kan få computeren de sidder i til at boote. Det er mit første selvbyg, men efter jeg har rodet med den de sidste 5 dage gider jeg virkelig ikke mere. Alle delene ser ud til at virke fint. Jeg kan bare ikke boote ind i windows (får bsod ved windows logo og fejlen 7B) Jeg har fejlsøgt både harddisk og ram via windows repair tool (det man kan bruge uden at boote ind i windows) Som sagt ved jeg ikke hvorfor den ikke virker så hvis det viser sig at en af delene er defekte returnere jeg selvfølgelig pengene



    Jeg kan kontaktes på:


    mail: sebastianesp@hotmail.com
    tlf: 29125998
    Eller selvfølgelig ved at besvære tråden.


    Da alle dele er næsten helt nye håber jeg på at få nogen forholdsvis realistiske bud. De kan afhentes hos mig, men vil dog fortrække at sende dem. (selvfølgeligt forsvarligt pakket ind) + (bor i Skævinge)

  • OT:


    Hvad sker der for jer Tweakere! Så hjælp dog manden med at få samlet sin spand ordenligt, istedet for at hamstre hans udstyr, fordi i tror at i kan score det billigt!


    Det er jo tossede spild af penge ZebraFisk, da du vil miste mange penge på brugt salg - du burde hellere søge noget hjælp i forummet, så du kan få fixet den computer!

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+


  • 1. Hvorfor retunere du ikke det hele, man har jo 14 dages fortrydelsesret.



    2. Du er velkommen til at sende hele din maskine til mig, så vil jeg gerne kigge på den og teste dine dele igennem på mit eget setup, for at finde den evt. defekte del.


    eneste det vil koste dig er forsendelses omkostningerne.

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • OT:


    Hvad sker der for jer Tweakere! Så hjælp dog manden med at få samlet sin spand ordenligt, istedet for at hamstre hans udstyr, fordi i tror at i kan score det billigt!


    Det er jo tossede spild af penge ZebraFisk, da du vil miste mange penge på brugt salg - du burde hellere søge noget hjælp i forummet, så du kan få fixet den computer!
    +1
    Vel talt

  • 1. Hvorfor retunere du ikke det hele, man har jo 14 dages fortrydelsesret.

    Har man også det selvom delene har været åbnet og sat sammen?


    2. Du er velkommen til at sende hele din maskine til mig, så vil jeg gerne kigge på den og teste dine dele igennem på mit eget setup, for at finde den evt. defekte del.

    Mange tak for tilbudet tror dog bare jeg gør brug af fortrydelsesretten hvis muligt og så køber en anden premade i stedet.

  • Har man også det selvom delene har været åbnet og sat sammen?


    Mange tak for tilbudet tror dog bare jeg gør brug af fortrydelsesretten hvis muligt og så køber en anden premade i stedet.

    Ja så længe varen stadig er i væsentligt samme stand, dvs at du skal stadig have al original indpakning osv men ellers burde der ikke være noget problem med det.


    Software er dog lidt anderledes hvis du også har købt office/windows da du, så vidt jeg ved, ikke kan returnere software hvor emballagen er blevet brudt.

  • Jeg ville prøve at se om jeg kunne bruge fortrydelsesretten, og anbefale dig at købe en PC, som du selv kan konfigurere. Det med at samle selv, er så risikabelt



    Sikke noget fis, der er lige så mange problemer med "premade" PC'er som med samle-selv PC'er.


    nu skriver #0 også det er hans første samleselv så det kan lige så godt være en fejl 40. :thumbup:

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Har man også det selvom delene har været åbnet og sat sammen?


    Mange tak for tilbudet tror dog bare jeg gør brug af fortrydelsesretten hvis muligt og så køber en anden premade i stedet.

    Som #15 også siger, så længe at emballagen og standen er i væsnelig i samme stand som da du købte det burde der ikke være noget problem, men nu kommer det sikkert også an på hvor man har købt det, personligt har jeg aldrig haft problemer med fortrydelsesretten/returretten

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz