Det nye forum-layout

  • Den får jeg så sjovt nok ikke. :S (Så det var måske noget at kigge på? Kan være jeg lige skal prøve at slette de gamle cookies og cache for tweak :) )


    Det her er min:
    http://peecee.dk/uploads/112011/Derp.jpg



    Men tak for tippet med søgeboksen. Dér er funktionen, så det er fint :clap:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Lidt respons:


    Det handler slet ikke om at være negativ, men mere om at fremhæve, at det forum, vi havde før, var et forum, jeg var rigtig glad for. Og det er absolut ikke tilfældet med det nye. Hvis det ikke bliver lavet om, tror jeg, at jeg diffunderer helt over til hwt - for det her et alt for rodet for øjnene.
    Umiddelbart ville det hele kunne reddes ved en:


    - Old tweak layout knap


    Eller en række ændringer:
    - Tilbage til den gamle default baggrundsfarve (hvid skærer i øjnene).
    - Mulighed for at gøre forum uafhængigt af "siden"; dvs. uden de to bjælker i siderne med reklamer og "seneste nyt", "indsend nyhed" osv..
    - Give mulighed for forummet til at "blive bredere" som man kunne før i tiden.


    Lige nu følger jeg, at mindre en 1/4 af skærmen bliver brugt på det, jeg egentlig ønsker, mens den resterende skærm er fuld af kontrastrige - til tider bevægende - fragmentale elementer, der gør det næsten umuligt at slappe af, som man plejer.


    Men det er blot en mening fra en efterhånden gammel og garvet tweak bruger - hvis andre syntes andet, bukker jeg selvfølgelig for flertallet - og der er jo også andre fora :)


    :drink:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Tak for din feedback.


    Der kommer ikke en "gammel forum knap"
    Baggrunden rundt om skulle gerne være nøjagtig samme farve som før? Der er samme farve der er på resten af siden?


    Der er mulighed under dine forum indstilliger at ændre bredde. Er nævnt tidligere i denne tråd og der ligger en forum tråd her i off topic specifikt om det. Standard er til 1280 men der kan vælges 1500. Og der kommer også en til 1920.

  • Glæder mig meget til vi kan få lidt mere bredde på.
    For bredden som den er nu, er jo inklusiv den kolonne på hver side af forumet.
    Selv bruger jeg aldrig den ude til højre.
    Den er jeg lidt ked af er der, men så længe vi kan få noget mere bredde på selve forumet,
    så tror jeg godt jeg kan være tilfreds. :)

  • Er det muligt at lave bredden afhængig af hvad for en computer man bruger?
    Min bærbar har jo 1366 pixels i bredden mens min stationær har 1920 pixels :)


    Sådan mener jeg nemlig det var med det gamle layout.


    /edit
    Hov, det var ikke sådan med det gamle, der kunne man bare sætte den til auto.

  • Første gang jeg så det nye forum... der skred jeg igen ret hurtigt... :roller:


    Men efter disse ændringer er det ligefrem blevet fedt at se på. Men glæder mig da også til en 1920 eller auto bredde.


    Keep up the good work :9xo

    Regner med at der kommer til 1920 i dag eller i morgen

  • Har selv lige fået hentet Tapatalk til min tlf, og det er da super lækkert at poste og læse på tweak, når man er på farten nu. Man burde promovere det program lidt ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Cool - bredde indstillingerne hjælper lidt på det :).. Nu mangler vi bare 1440 til den bærbare :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Cool - bredde indstillingerne hjælper lidt på det :).. Nu mangler vi bare 1440 til den bærbare :P


    på sigt kan det jo være vi får en "auto" bredde.
    Så den selv finder ud af det. :)



    Sent fra Tapatalk på min iPad 2.