Det nye forum-layout

  • Update:


    Links åbner i et nyt vindue nu (med undtagelse af store billeder)
    Det er muligt at skrive kommentarer til nyheder
    Der er kommet bokse om quotes
    Baggrunden ved indlæg er udelukkende "mørk" som i det gamle forum

  • Update:


    Links åbner i et nyt vindue nu (med undtagelse af store billeder)
    Det er muligt at skrive kommentarer til nyheder
    Der er kommet bokse om quotes
    Baggrunden ved indlæg er udelukkende "mørk" som i det gamle forum

    Det er bare super!! :clap:


    Kan lige tilføje at links til andre steder i forumet ikke åbner i en ny fane/side.
    Det er kun eksterne links der gør.
    http://www.tweak.dk/forum/board2-koeb-salg/



    http://www.eb.dk

  • Update:


    Links åbner i et nyt vindue nu (med undtagelse af store billeder)
    Det er muligt at skrive kommentarer til nyheder
    Der er kommet bokse om quotes
    Baggrunden ved indlæg er udelukkende "mørk" som i det gamle forum


    tak nu kan man lige frem læse quotes og baggrunden er ok nu, så man ikke totalt bliver blændet af det lyse design 8)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Syntes de seneste ændringer ser rigtig godt ud, keep up the good work :cheers:


    :rules:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Et lille ekstra ønske: Kan det ikke lade sig gøre at få en "mark forum read" op i toppen, sådan ved siden af "new thread"? Det er lidt træls at skulle scrolle helt ned i bunden hvis der kun er 3-4-5 aktive (siden sidst) tråde i toppen.


    /ask

  • Et lille ekstra ønske: Kan det ikke lade sig gøre at få en "mark forum read" op i toppen, sådan ved siden af "new thread"? Det er lidt træls at skulle scrolle helt ned i bunden hvis der kun er 3-4-5 aktive (siden sidst) tråde i toppen.


    /ask

    ?


    /ask

  • Fjerne gæstebruger funktionen?!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Et lille ekstra ønske: Kan det ikke lade sig gøre at få en "mark forum read" op i toppen, sådan ved siden af "new thread"? Det er lidt træls at skulle scrolle helt ned i bunden hvis der kun er 3-4-5 aktive (siden sidst) tråde i toppen.


    /ask

    kigger på det

  • Fjerne gæstebruger funktionen?!


    Er enig, men alligevel ikke..
    De fører sikkert til mange ubrugelige kommentarer og indlæg, sikkert også nemmere for bots at spamme.
    Men så kan det jo være at der kommer noget mere aktivitet og nogle gange flere nyttige svar.

  • Er enig, men alligevel ikke..
    De fører sikkert til mange ubrugelige kommentarer og indlæg, sikkert også nemmere for bots at spamme.
    Men så kan det jo være at der kommer noget mere aktivitet og nogle gange flere nyttige svar.

    Hvis man har noget at kontribuere med så må man jo bare melde sig ind, det har jo fungeret fint hidtil. Mere aktivitet er jo ikke nødvendigvis en god ting med henblik på spam, reklame og "drive-by-posters".


    Men igen, det er ikke mit fora, blot et forslag.


    PS. Forbandet dejligt at der står "indlæg redigeret" fremfor "editeret" det var jo ikke dansk!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Mine største kritikpunkter er layout.


    Jeg savner specielt det gamle look med vinduer og kanter osv.. det nuværende "svæver" lidt for meget uden nogen definerbare kanter (f.eks. editor vinduet hvor det kan være svært at de hvor siderne er)


    Og så vil jeg MEGET gerne have "nye indlæg" tilbage. Det huer mig absolut ikke at skulle ind og kigge i forumoversigten manuelt hver gang jeg kigger forbi - men det må jo som I nævner være en feature.


    Men på den positive side kører forumet lidt hurtigere end det gamle - og editoren er langt bedre (tabs og design) :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Nye indlæg funktionen er der. Den kommer efter dit andet besøg/logon til siden.

  • jeg må ærligt indrømme jeg har ikke været her i lang tid men jeg kunne meget bedre lide den gamle side mht. at kunne finde et indlæg ellers er det da rimelig godt optimeret :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Nye indlæg funktionen er der. Den kommer efter dit andet besøg/logon til siden.


    Og hvis den så ikke er der, kan du trykke oppe til højre i søgebaren der er også flere muligheder end før :)

  • Hvorhenne skulle den da være Pinky? Den er hverken på forsiden (tweak.dk) eller efter jeg trykker forum. (har tilmed brugt CTRL+F i tilfælde af at den var gemt) Lyder da godt hvis den gemmer sig et sted


    :clap:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |