battlefield 3 crasher

  • hej


    jeg har et problem med mit spil crasher når jeg har spiller der nogle gange går der kun 5 min andre gange kan jeg spille i 30 min uden nogle problemer...


    skærmen går i sort lige som om at grafikkortet genstarter jeg troede først det var fordi det blev for varmt men det er aldrig over 70 grader så det burde ikke være problemet jeg har søgt på netten men kan ikke rigtig finde ud af hvad det kan være der er galt...


    mine spec.
    asus rampage II extreme
    core i7 920 D0 @ 3.6ghz
    corsair 1600mhz ddr3 3x2gb
    Gainward GTX 570 1280MB Goes like Hell 800MHz

  • Log ind @ Battlelog og tjek deres Tech hjælp forum; det er der alle tekniske problemer og løsninger bliver postet. Problemet lige nu er, at der er så mange posts om div. problemer, at der er mange sider med posts man skal grave sig igennem...


    Ellers skal du opdatere alle væsentlige drivere, grafik, DirectX, chipset...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • chipset??? hvad er det for en driver??


    jeg er ved og hente den nyeste beta driver fra nvidia og håber det hjælper


    problemet er kun blevet værre da min pc crasher helt nu og genstarter..

  • Chipset er en bundkort driver. Prøv at slå dit overclock fra og tag også turbospeed af i bios. Chancen for at det bare er en fejl, som kommer til at tage lang tid at fixe for dem er desværre meget stor. Der er et utal af "fixes" til crashes, freeze etc, hvor næsten ingen af dem er kollektivt gældende. Udover at opdatere driver til grafikkort er der ingen fixes, som kan 100% love forbedringer

  • Du er ikke den eneste med det problem, hele EA's Tech support linje er oversvømmet med den slags henvendelser, og jeg har også selv samme problem. Det eneste vi kan gøre er at vente, og håbe på at EA tager sig sammen og fixer problemet snart. Indtil da, er der ikke umiddelbart andre løsninger.

  • Du er ihvertfald ikke den eneste.


    http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=213964



    Jeg ville dog nok ikke gøre som foreslået. At opdatere grafikkortets BIOS (hvis det overhovedet er muligt) skulle ikke være nødvendigt. Det lyder mere som en engine fejl i BF3. Har du prøvet deres officielle forum? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • der findes slet ikke en nyere bios til mit grafikkort så det er ikke det jeg er kommet frem til at det der en fejl i BF3 og der er ikke noget og gøre for dice/ea kommer med en patch der fixer det....