Indlæg af andrizzle

    Hej Tweaks


    Jeg står i et utrolig træls problem.
    Før jul skiftede jeg nemlig internet-udbyder, og fik installeret fibernet :thumbsup:. Men lige siden den dag, har jeg haft problemer med mit trådløse net :thumbdown:. Jeg kan, som den eneste i huset, kun oprette forbindelse 1/1000 gange. Jeg har prøvet alt hvad jeg ved man kan. Genstart routeren utallige gange. Fået TDC til at genstarte inde hos dem, genstartet netværkskortet mm.
    Samtidig har min computer intet problem med at logge på andre netværk. Hverken på min skole eller hjemme ved andre.
    Er der nogen, som ved hvad jeg kan gøre? Bare sig til, hvis i mangler mere information!
    Jeg er løbet tør for idéer og vil nu søge hjælp hos jer


    På forhånd tak :9xo
    Ps. min computer er en Asus K53SV

    Tak skal du have.


    Har eventuelt nogen ide om hvorfor den ikke gider boote fra XP HDD'en?

    Har du ikke harddisk prioritet i bios, så du sætter din win7, som første harddisk, så den gamle som den anden.


    Mvh
    Sam

    Jo, men jeg ønsker at have winXP og formatere win7 HDD'en.

    Gå ind i bios, og vælg hvilken disk den skal boote fra? :whistling:

    Har jeg også prøvet, men igen uden held. Jeg kommer til skærmen med valgmulighederne:
    Start i fjlsikret
    Start normalt
    Start med sidst kendte fungerende konfiguration


    Og uanset hvad jeg vælger genstarter den og kommer til samme side igen.

    Hvis du kan se den gamle harddisk i windows, så højreklik på den og sig formater.


    Mvh
    Sam

    Hej jeg prøvet, jeg får meddelelsen:
    "You cannot format this volume
    It contains the version of Windows that you are using.
    Formatting this volume could cause your computer to stop working"

    Hejsa


    Jeg er igang med at flytte en gammel HDD over i min nye pc, hvor der allerede sidder en HDD.
    Jeg har på den gamle installeret windows XP og på den nye er der Windows 7. Jeg kunne godt tænke mig at formatere den nye med Windows 7, men problemet er, at min pc booter på den nye, hvilket gør, at jeg ikke kan formatere den som jeg vil (gennem CMD).
    Er der nogen, som har nogle forslag til at gøre det?

    Du er ikke den eneste med det problem, hele EA's Tech support linje er oversvømmet med den slags henvendelser, og jeg har også selv samme problem. Det eneste vi kan gøre er at vente, og håbe på at EA tager sig sammen og fixer problemet snart. Indtil da, er der ikke umiddelbart andre løsninger.

    Hej tweaks :)


    To af mine venner og jeg har i samfundsfag på HTX et projekt om sundhed, og har i den forbindelse lavet et kort spørgeskema, som vi ønsker at så mange som muligt svarer på. Det tager kun få minutter at besvare og er helt anonymt.
    Det vil være til en stor hjælp for os :)


    På forhånd tak :)


    her er linket ;)


    http://www.surveymonkey.com/s/HM9DRBY

    Hej tweaks


    Jeg har et lille problem. På mit gymnasiun (HTX) e der blevet blokeret for alt man har brug for. Både Steam, MSN, LoL, og andet.
    Er der nogn der har nogen idé om hvordan man fjerner den blokering, og er det helt lovligt?


    Venlig hilsen
    Andreas Christensen

    Hej Tweak :rules:


    Jeg er på jagt efter en ny bærbar, og da jeg ikke selv er det store geni, hvad angår bærbare søger jeg jeres hjælp.
    Jeg har brug for en bærbar til teknisk gymnasium, hvor jeg skal tilbringe de næste tre år. Derfor skal den kunne køre de programmer man anvender på HTX, som kan være ret avancerede. Derfor har jeg brug for en computer der favner det hele.


    Jeg har selv kigget på denne, men igen kommer jeg til kort i forståelsen af de forskellige komponenter:


    http://www.dell.com/dk/p/xps-l…del_id=xps-l702x#TechSpec


    Jeg takker på forhånd for jeres hjælp og tid.


    Venlig hilsen
    Andreas Christensen

    Har kigget lidt på kompaktkameraer, men tror hellere jeg vil have et normalt videokamera i samme stil som den jeg har linket til. (ved ikke lige hvad den type hedder...)
    Dog kan jeg godt lide specifikationerne for IXUS 1000 men igen er jeg ikke meget for kompaktkameraer.

    Hey Tweaks :rules:


    Jeg er på udkig efter et videokamera. Jeg skal 7 uger til hhv. Thailand, Cambodia og Australien med min klasse, og vil gerne have et videokamera til at fange alle de "gyldne øjeblikke" med.
    Budgettet ligger omkring de 2-2.500 kroner.
    Billedekvaliteten er selvfølgelig det vigtigste, men den skal også kunne tage gode stillbilleder.
    Jeg er helt ny på det her område, så har meget brug for råd til at vælge.
    Jeg har kigget på det her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=715323

    Hej Tweaks :rules:


    Jeg er på jagt efter en ny bærbar computer. Jeg skal kunne køre nogle arkitektprogrammer, der kræver ret meget af computeren. Den skal være som en GOD gamer-pc, men skal bruges til redigering og have microsoft office pakken. Den skal kunne trække programmer som Autodesk revit mm.
    Det kræver ret meget af grafikkortet og skal også have rigelig med hukommelse.
    Har kigget på en HP Touchsmart (http://www.kortlink.dk/8b2e) da den har skærmen som kan drejes og er touch, men er lidt i tvivl om dens indmad er god nok.
    Prisen er omkring 5.000 kroner, da budgettet ikke rækker til meget mere :) Kan dog presse den lidt op, hvis absolut nødvendigt.
    Og et ekstra spørgsmål. Da jeg tager til USA vil jeg vide om det kunne betale sig at vente med at købe den.
    Tak for jeres tid.

    Nu kender jeg ingen af dem, så må lige spørge, hvilken af dem er overall bedst til gaming? Både præcisionsmæssigt og reaktion osv.
    Jeg spiller 1. person shooter spil. Battlefield BC2 og sådan noget :)

    Hey Tweak :rules:


    Jeg har købt mig en Logitech MX revolutin, og skal have mig en mussemåtte. Nogen der ved hvilken mussemåtte den kører bedst på? Prisen er ligegylidig.