Konkurrence: Den hurtigste PC på Beep 2011

• Fuck en latterlig konkurrence!

Jeg er simpelthen nødt til at komme med det her sure opstød!

Jeg fatter simpelthen ikke at hvis man i forvejen har den vildeste maskine til 20k+ at man så den vej igennem har mulighed for at vinde. Det er jo i forvejen et fåtal af mennesker der har så dyrt udstyr medmindre de har brugt deres konfirmations penge eller fået skidtet betalt af daddy.

Hvad med at have satset på det bredere publikum, så os almindelige mennesker med en "normal" spand ville kunne være med? Eller evt. almindelige detalgere til Beep. Det ville alt andet lige skaffe noget mere PR for siden her blandt den generelle befolkning - og ikke kun henvende sig til de typer der i forvejen sidder og pendler imellem OCTDK, Tweak, HWT og HOL.

Og lad mig så wine i fred over at jeg har en skodspand og derfor ikke har mulighed for at vinde! - OUT!

E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

• Jeg detager ikke,så hop du bare på ;) vil ikke bruge penge på så mange GFX,da selv en I7 2600K der er oc til 5.4GHZ kan få hold på et ATI6870,så er alt andet der over stor set spil af penge. ;)
    kan kun se fordel i de kort der har 2GB ram til spil ,hvis kortet skulle være lidt større.

• Sådan er det ofte i konkurrencer. Hav det bedste (ikke nødvendigvis dyreste, men sådan er det for det meste) og vind. ;) Et ræs; hav den hurtigste og mest tunede bil (brugt flest penge på).

Men kan godt se hvad du mener. Der burde være flere konkurrencer og så med forskellige kategorier i stedet for bare "den hurtigste computer".

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Det er desværre ikke os der har sat konkurrencen op, vi hjælper blot til :)
    Men er sikker på at beep messen gerne tager i mod ris/ros/forslag.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Hvis bare der var en langsommeste computer kategori, det kunne være lidt interessant at se hvor sløvt man kan få det ned (man kunne så begrænse det lidt og sige at det kun må være computere med 64bit x86 processorer, så det blev til en underclocking konkurrence i stedet).

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.