BF3 installeret, men spillet kan ikk starte

  • Hej Tweakers


    er der andre der har samme problem som mig med hensyn til at spillet ikk kan startes, jeg kan åbne min jobliste og kigge i processer der står den under men det kommer ikk rigtig videre, selvom der i Origin står jeg er inde i spillet...


    er lidt nitte når man nu har købt spillet og det så ikk virker :S

  • Du kunne prøve at følge denne procedure fra Battlelog forumet, den hjælper nogle men ikke alle - og det er selvfølgelig på eget ansvar:


    Game not Launching? Solution (<---kræver log-in)

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Jeg har samme problem. Løsningen fra battlelog virker ikke da mit ikke hedder tm til sidst.. Det virker efter første installation, men derefter kan jeg ikke genstarte eller slukke pc'en og er derfor nød til at tage strømmen. Når jeg starter den igen kan jeg ikke få liv i spillet. BF3.exe *32 står bare og kører i baggrunden uden at der sker noget og når jeg prøver at connecte til en server via battlelog skriver den at jeg skal lukke spillet i baggrunden.. Ud fra diverse sider på nettet og EA's forum er der en del med det problem og ingen løsning.. Og heller ingen hjælp fra EA support :/ Man kan kun håbe at der en dag kommer en patch eller noget der kan løse det..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • havde nogenlunde samme problem søgte på google og fandt at man kunne højre klikke på origin ikonet klik på egenskaber / kompalitet, der efter klikke på den Windows version man har, windows 7, vista osv osv og genstart origin det kunne være en mulighed

  • Kompitabilitets funktionen burde nu kun være hvis det er noget der ikke kan køre på nye versioner af windows, det her kan kun køre på win 7 eller vista ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • EA har hjulpet mig med at komme på Battlelog via deres support, så nu virker det


    nu er det så bare selve BF3 som ikk virker, men ifølge EA så er det et kendt problem som nogle få personer er udsat for men de arbejder på at løse problemet, i snegle fart måske, men håber de få fingeren ud og løser problemet...

  • Der er masser af bugs i spillet, og DICE arbejder formodentlig på dem alle, spørgsmålet er så i hvilken prioriterings-rækkefølge... :ph34r: Men spillet var tydeligvis ikke klar (nok) til launch-daoten, så udviklingen af spillet er stadig i gang og vil blive færdigudviklet via patches, og resultatet er så at en masse spillere - betalende kunder - ikke kan spille - få den vare de har betalt for - hvilket vel i bund og grund er uacceptabelt, men ikke ualmindeligt i gaming-universet! Ville nogen her købe en endnu ikke færdig-samlet/udviklet bil?

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • jeg synes snart det værste er al den lag.... selv hvis man joiner en server med super ping lagger det alt for meget :-(


    synes problemerne med call of duty black ops er små sammenlignet med BF3

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    jeg synes snart det værste er al den lag.... selv hvis man joiner en server med super ping lagger det alt for meget :-(


    synes problemerne med call of duty black ops er små sammenlignet med BF3



    Black ops er også et ældre spil og køre på en allerede god platform samt har haft massere af til at rette problemer, mens BF3 jo som sagt er helt nyt...




    KoldeKurt
    der sker ingenting overhoved, andet end i Origin står der jeg spiller og det samme gør der på Battlelog...




    en af mine mates nævnte det måske var fordi jeg ikk brugte den nyeste nVidia driver men gør jeg det kan jeg slet ikk bruge min maskine på grund af lag der varer i ca 2-5 ca, dvs skærmen fryser og lyden hakker i det samme lydspor (ligesom en plade der sidder i hak), så den driver kommer jeg ikk til at bruge ved mindre der er nogen som kan komme med en god løsning til hva det kan være...

  • Du bruger ikke bullguard vel? For det blokere vistnok for at det kan køre..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • ved ikke om du/i har problemet på samme måde som mig, men når jeg åbner bf3 (nogle gange)
    så åbner den bare en process der ligger og bruger knap 200 kb hukommelse, og processen er ikke til at afslutte, og jeg har også problemer med at min computer gider slukke når jeg beder den om det efter en sådan handling, og bliver nødt til at tvinge den via tænd/sluk knappen.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Du bruger ikke bullguard vel? For det blokere vistnok for at det kan køre..


    ved du om der findes en løsning på dette?
    bruger nemlig bullguard, men selvom jeg lukker bullguard ned før start af spillet og åbning af origin, får jeg stadigvæk samme problemer, men blev blandt andet nødt til at lukke det for at få bf3 installeret.
    under firewall blokeringer er alt der har med origin og bf3 stående som "tilladt"

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Du bruger ikke bullguard vel? For det blokere vistnok for at det kan køre..


    jo jeg bruger Bullguard men det gør nogle af mine venner også og de har ingen problemer, og da jeg skrev med EA support prøvede jeg at lukke Bullguard helt ned for at se om det var det, men med samme resultat kunne ikk starte spillet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hom3r
    ved ikke om du/i har problemet på samme måde som mig, men når jeg åbner bf3 (nogle gange)
    så åbner den bare en process der ligger og bruger knap 200 kb hukommelse, og processen er ikke til at afslutte, og jeg har også problemer med at min computer gider slukke når jeg beder den om det efter en sådan handling, og bliver nødt til at tvinge den via tænd/sluk knappen.


    præcis det problem har jeg også men er der hver gang jeg har prøvet, så hvis jeg har prøvet at starte BF3 så skal jeg lukke min pc brutalt...

  • Ved bullguard skal behavioural detection slås fra, så kører det igen ;) Bullguard arbejder på en løsning, men der er vist ikke noget nyt endnu..


    Det slås fra inden i indstillinger under filer. Der er også en vejledning på Bullguards support forum.


    Edit: Det virker desuden ikke at lukke Bullguard da i under services i task manager vil se at der stadig kører en del fra Bullguard.. Hvis ovenstående tip ikke virker, så prøv at afinstallere Bullguard og se om det stadig skaber problemet, det er den eneste måde at slå det helt fra..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Ved bullguard skal behavioural detection slås fra, så kører det igen ;) Bullguard arbejder på en løsning, men der er vist ikke noget nyt endnu..


    Det slås fra inden i indstillinger under filer. Der er også en vejledning på Bullguards support forum.


    Edit: Det virker desuden ikke at lukke Bullguard da i under services i task manager vil se at der stadig kører en del fra Bullguard.. Hvis ovenstående tip ikke virker, så prøv at afinstallere Bullguard og se om det stadig skaber problemet, det er den eneste måde at slå det helt fra..


    jeg vil prøve dit tip, men jeg havde med vilje lukket alt i task manager der hed noget med bullguard og virkede umiddelbart ikk...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM


    jeg vil prøve dit tip, men jeg havde med vilje lukket alt i task manager der hed noget med bullguard og virkede umiddelbart ikk...



    det virkede rent faktisk :) tak for tippet, jeg kan så ikk have lukket Bullguard helt ned selvom jeg troede jeg havde, men tak for det, nu skal der spilles BF3 :)