• Budget omkring 2500.
    Skærm størrelse mellem 24-27.


    jeg har set på lidt forskelligt, men jeg må være ærlig at sige at jeg er helt blank og man faktisk kunne bilde mig hva som helst ind.


    Jeg har set lidt på Flatpanels og forsøgt at danne mig et overblik.
    en 27 ville være perfekt. Men den skal primært bruges til gaming, og den skulle nok også helst kunne enten hænges op eller hejses..


    Jeg har set på disse:
    Samsung 27"



    Lidt forskellige hos BenQ da jeg har set deres reviews er gode i forhold til prisen. Men jeg bliver så forvirret over priserne og jeg ikke kan finde nogen logik i hvad jeg skal se efter og hvad jeg skal holde øje med..


    F.eks så koster en BenQ 24" 2700 mens deres 27" koster 2000.. :S logisk, nej ikke for mig.


    Lidt hjælp eller bare forslag til skærme ville være dejligt.. :)


    På forhånd tak.


    TV tuner ville bare være en bonus hvis det, men langt fra et krav..


  • Det skyldes vel der sidder et bedre panel i og den kører med en bedre opløsning (1920*1200).
    Hvis skærmen skal kun skal bruges til gaming, er den Samsung du linker til helt fin. Skal den også bruges til lidt grafisk arbejde er denne her Dell simpelthen et fund til prisen.
    Dell U2412M

  • http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4281147
    Det er en 120hz skærm, som er klart at foretrække til gaming. Kan ikke præcist forklare hvorfor, men kan mange andre herinde i stedet for.
    Minus er så bare, at 120hz skærme bruger TN-Panel, som er det værste panel hvis jeg husker rigtigt, men har en meget lav responstid, som gør den god til fps gaming. TN paneler sidder i de fleste skærme, da det er billigt at lave.
    Den Dell der er blevet linket til er IPS panel, som er MEGET bedre. Men det er så ikke 120hz og har sikkert ikke så lav responstid

  • Ja okay :)


    Det er godt nok længe før man finder noget, eller "tør" købe noget man kan føle sig sikker i, men nu har jeg set et par skærme, og også set på de 2 i har postet.. men jeg har nu fundet frem til at jeg køber 2 Samsung 2443BW til omkring 1700 kr stykket..


    Men super tak for forslagene.. Og det stod mellem den dell og Samsungen jeg havde fundet.

  • jeg har den skærm du linker til og jeg fortryder slet ikk jeg har købt den, den er så mega nice at se på og billedet er bare i super kvalitet især hvis du køre med HDMI :D