Lag i black Ops?

  • Hej Smile


    Jeg har lige købt ny bærbar, og har derfor selvfølgelig købt et par nye spil.
    Men i Black Ops lagger den rigtig meget, faktisk så meget at jeg slet ikke kan spille online og jeg har prøvet med lavere opløsning og alt eye candy slået fra, men intet hjælper.
    Jeg har prøvet at formatere og installere nyeste drivers..
    Min bærbars specs lyder således:


    HP Pavilion dv7-6140



    Intel® Core™ i7-2630QM
    • 2 GHz, 6 MB L3-cache


    8 GB DDR3


    AMD Radeon HD 6770M (2 GB GDDR5 dedikeret)


    Hvis i skal bruge flere informationer så skriv endelig Smile


    Men jeg har prøvet at spille Bad Company 2 på den og den køre det flydene med højeste opløsning og alt på ultra high, og derfor undre det mig at den ikke kan køre BO..


    Men kom meget gerne med forslag!


    På forhånd tak.
    Mvh Martin

  • Lyder lidt mystisk - maskinen skulle jo sagtens kunne køre spillet da BC2 (såvidt jeg husker) er lidt mære krævende (pga. sandstormene og eksplosionerne) end MW2 og Blops.


    Har du hentet den nyeste grafikkortsdriver fra AMD til dit kort? Husket at installere alt det gejl der følger med spillet (DirectX, .net osv..). Og er det patchet til den nyeste version, eller kører du en ældre udgave offline? (Ved ikke om det er steam only)


    Mvh.
    Anders

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • hvis du ik bruger kable i maskinen når du spiller online gør det.
    hente nyeste driver til dit AMD Radeon HD 6770M.


    hvis det stadig ik hjælper er det jo nok gamet den er gal med :9xo


    kender flere som har lag problemer selv med kraftigere pc når vi snakker Black Ops online.



    du kan evt. prøve: Game Fixes – Call of Duty: Black Ops — Lag, Steam Errors, Crash, Black Screen PC Game Fixes (Geekmontage.com)
    men om det hjælper ved jeg ik.

  • For det første må jeg sgu sige tak for de flotte svar, det er ikke så tit man oplever det på forums :clap:


    Jeg mener jeg har fået opdateret alle drivers, men må nok bare tjekke igen..


    Den har kun kørt med kabel i, så det burde ikke være strømbesparelse der skulle være skyld i problemerne, men efter lidt google arbejde har jeg fundet frem til at der kan være problemer med amd kort, men kan ikke finde det hotfix som der skulle være kommet til det..


    Skal lige have set på de tweaks som du har linket til, og råb endelig højt hvis der er nogen der har et forslag :9xo


    Men hvert fald mange tak for i har brugt alt den tid på de svar :rules:


    Mvh Martin

  • Har prøvet de forskellige forslag, men ingen ting ser ud til at virke, undtagen banen blir loadet hurtigere nu, men det har nok at gøre med at opløsningen er 800*600 hvilket virkelig er en øjenprut!


    Men det lagger stadig som en i helved, det er sgu surt :boxed:

  • Ja, det er en af mine gamle artikler, og jeg tror dit problem, Martin, er, at Black Ops er dårligt programmeret, for lag er et meget udbredt problem i Black Ops. Du kan se en anden af mine gamle artikler om netop det problem her.


    Du bør selvfølgelig lige prøve om fixet i den ene artikel virker for dig, det har virket for en del, men ikke alle.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Jeg har aldrig haft en god FPS i Black Ops. JEg ryger tit ned på 60fps, fordi det spil er så dårligt kodet til PC. Gør det også i mit rig selv med 2xHD5830 og GTX480.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H