Indlæg af martin1988

    Halløj :)


    Søger jeg god stationær, som skal bruges til BF3, Skyrim og lign, og før jeg køber nyt så ville jeg da lige se om der er en der skal af med sin til en god pris :)


    Helst med iNvidia graffikkort da jeg ikke gider ATI kort mere :)


    Må gerne kunne afhentes i Nordjylland :)


    Maks pris: 5.000


    Mvh Martin

    Hej igen :)


    Undskylder med det samme mine dumme spørgsmål som jeg stillet herinde, men har et til :O


    Jeg vil gerne have deaktiveret mine f knapper så jeg slipper for de der trælse genveje som HP har lagt ind, og har ikke kunne få hjælp af de guides man finder på google så tænkte på om der er en der kan hjælpe mig?


    På forhånd tak :)

    Ja som overskriften siger, hvordan gør man det? Det er version 11.8 :)
    Synes der mangler en masse funktioner som jeg kan mindes der var i de tidligere versioner, kan det passe?


    God weekend og på forhånd tak :)
    Mvh Martin

    Har prøvet de forskellige forslag, men ingen ting ser ud til at virke, undtagen banen blir loadet hurtigere nu, men det har nok at gøre med at opløsningen er 800*600 hvilket virkelig er en øjenprut!


    Men det lagger stadig som en i helved, det er sgu surt :boxed:

    For det første må jeg sgu sige tak for de flotte svar, det er ikke så tit man oplever det på forums :clap:


    Jeg mener jeg har fået opdateret alle drivers, men må nok bare tjekke igen..


    Den har kun kørt med kabel i, så det burde ikke være strømbesparelse der skulle være skyld i problemerne, men efter lidt google arbejde har jeg fundet frem til at der kan være problemer med amd kort, men kan ikke finde det hotfix som der skulle være kommet til det..


    Skal lige have set på de tweaks som du har linket til, og råb endelig højt hvis der er nogen der har et forslag :9xo


    Men hvert fald mange tak for i har brugt alt den tid på de svar :rules:


    Mvh Martin

    Hej Smile


    Jeg har lige købt ny bærbar, og har derfor selvfølgelig købt et par nye spil.
    Men i Black Ops lagger den rigtig meget, faktisk så meget at jeg slet ikke kan spille online og jeg har prøvet med lavere opløsning og alt eye candy slået fra, men intet hjælper.
    Jeg har prøvet at formatere og installere nyeste drivers..
    Min bærbars specs lyder således:


    HP Pavilion dv7-6140



    Intel® Core™ i7-2630QM
    • 2 GHz, 6 MB L3-cache


    8 GB DDR3


    AMD Radeon HD 6770M (2 GB GDDR5 dedikeret)


    Hvis i skal bruge flere informationer så skriv endelig Smile


    Men jeg har prøvet at spille Bad Company 2 på den og den køre det flydene med højeste opløsning og alt på ultra high, og derfor undre det mig at den ikke kan køre BO..


    Men kom meget gerne med forslag!


    På forhånd tak.
    Mvh Martin

    Hej :)


    Jeg har lige købt ny bærbar, og har derfor selvfølgelig købt et par nye spil.
    Men i Black Ops lagger den rigtig meget, faktisk så meget at jeg slet ikke kan spille online og jeg har prøvet med lavere opløsning og alt eye candy slået fra, men intet hjælper.
    Jeg har prøvet at formatere og installere nyeste drivers..
    Min bærbars specs lyder således:


    HP Pavilion dv7-6140



    Intel® Core™ i7-2630QM
    • 2 GHz, 6 MB L3-cache


    8 GB DDR3


    AMD Radeon HD 6770M (2 GB GDDR5 dedikeret)


    Hvis i skal bruge flere informationer så skriv endelig :)


    Men jeg har prøvet at spille Bad Company 2 på den og den køre det flydene med højeste opløsning og alt på ultra high, og derfor undre det mig at den ikke kan køre BO..


    Men kom meget gerne med forslag!


    På forhånd tak.
    Mvh Martin

    Har dette drev der sidder i min gamle færdigt bygget computer som jeg vil af med.
    Ved ikke så meget om det da det sat i den da jeg fik den.
    Er ikke brugt særligt meget da jeg aldrig har ejet en Bluray film, så har kun brugt den som brænder.


    Er cirka 3 år gammel og fungere perfekt.
    Befinder sig i Brønderslev hvor det kan afhentes eller kan sendes med PostDk
    Vil gerne modtage bud da jeg ikke aner hvad det er værd eller byttes til grafikkort eller andet sjov.
    Billeder kan sendes via mail eller mms da jeg ikke kna finde ud af at sætte billeder ind.
    Smid gerne en sms eller ring på: 31319290 da jeg ikke tjekker forumet særlig tit.
    Mvh Martin