• hejsa... har lige købt et headset logitech G35, hvergang jeg siger noget så kan jeg høre det i højtalerne.. og microfonen er aktiv hele tiden.. vil gerne ha den kun bliver aktiv i Teamspeak når jeg bruger push to talk.. nogen der ved hvordan jeg slår det fra? lidt belastende at jeg kan høre min vejrtrækning og når jeg skriver på tastaturet :S



    /Hexen

  • Det har jeg godt nok aldrig selv stødt på - har du sikret dig at utput/input står rigtigt i kontrolpanelet samt teamspeak?


    Mht. til push to talk - så er det en setting i Teamspeak. Og det er microfon outputtet i Teamspeak vist også. Mener at du kan vælge hvilken "speaker" snak skal komme ud af?

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Nu står der ikke hvilket OS, du kører med, men du får lige hvordan man gør i Windows 7.


    Højreklik på højtalerikonet i "system tray" og vælg "playback devices".


    I det lille vindue der nu dukker op højreklikker du på den enhed du bruger til afspilning af lyd (nok Logitech G35 eller nogen i den retning) og trykker "properties" (egenskaber).


    I dette vindue klikker du på fanen "levels" (niveauer, tror jeg). Her scroller du helt ned i bunden, hvor der gerne skulle stå "mikrofon", som du så disabler. Hermed skulle det være løst.


    Har du andre mikrofoner tilsluttet, så kan det være lyden kommer igennem dem, hvilket jeg har prøvet med mit webcam, men det kan du evt. disable i enhedshåndtering, hvis du har dette problem.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H