Indlæg af hexenmeister

    hejsa... har lige købt et headset logitech G35, hvergang jeg siger noget så kan jeg høre det i højtalerne.. og microfonen er aktiv hele tiden.. vil gerne ha den kun bliver aktiv i Teamspeak når jeg bruger push to talk.. nogen der ved hvordan jeg slår det fra? lidt belastende at jeg kan høre min vejrtrækning og når jeg skriver på tastaturet :S



    /Hexen

    hejsa.. jeg hlige fået min nye computer tilbage efter en stor reperation, da jeg starter den op bliver jeg bedt om at lave en bruger, dette gør jeg dog er der allerede en der hedder EJER.. efter det logger jeg ind på EJER også glemmer jeg alt om dette og begynder at installere ALLE de programmer og spil jeg bruger....



    nu er mit spørgsmål så HVORDAn jeg sletter brugeren EJER og får alt det jeg har installeret over på mit eget bruger navn :)



    Håber mit spørgsmål er til at forstå :)

    mange tak for svaret må jeg så stille et spørgsmål om hvor godt er det at have NZXT SEN-001LX Sentry LX Aluminum dual bay fan controller ? :) jeg spiller wow sån rimelig seriøst og har haft meget varme problem :)