D3 ur toughts?

• Fyr på med hvad i syntes om det!

Personligt er det det spil jeg glæder mig mest til hele min spil "karriere" men jeg frygter jeg hyper mig selv lidt for meget...
    Det kan jo ikke være "perfekt"!?eller kan det? jeg har fulgt med i alt og indtil vidrer har jeg ikke noget at brokke mig over.

.-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

.-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

• Tjo, det er også et spil jeg ser frem til med store forventninger. Håber bare ikke at det bliver smittet af WoW som næsten er tendensen nu om dage.

Jeg er ikke helt vild med auction house idéen, men nu må vi se hvordan det bliver.

Bliver svært for dem at toppe 2'eren uanset hvad ;)

• ja det gør så! men mht. Auction house så kommer det jo ikke til at gøre noget for hvis ikke de lavede det ville der bare være sketchy hjemmesider som ville lave denne service ligesom med Diablo2? kan faktisk ikke se problemet+ det er jo ikke "pay to win" da alle har lige så store chancer for at få alt? Og blizzard sælger jo heller ikke noget der?
    Men vil meget gerne høre hvorfor du ikke syntes om det for du er selfølgelig ikke den første der siger det :)

.-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

• Tjo, Blizzard har haft en ret streng politik mht. botters og "goldsellers", og nu giver de ind for det og til dels laver "goldseller" delen legal.
    Jeg kunne fristes til at tro at det måske er pga. finanskrisen osv. at de gerne vil tjene lidt ekstra ved så at fjerne mellem-manden fra den illegale handel og indkasserer et cut selv ved hver handel.

Derudover syntes jeg at en del af charmen ved spillene er det tilfældige aspekt, det skal være svært at lave/få gode items. At kunne springe over hvor gærdet er lavest er fedt lige i øjeblikket man gør det, men det fjerner en glæde i spillet. Ens items vil føles værdiløse da det ikke har krævet nogen indsats at få dem.

Og så er der selvfølgelig den her outrage med P2W, ingen behov for kommentarer der tror jeg.

Det er selvfølgelig positivt at det bliver nemmere at trade fx items der er ubruglige for én selv, til noget brugbart, men jeg syntes de trækker Diablo genren ind i det her MMO billede som er dillen i øjeblikket (Set AoE: Online?). Det syntes jeg dog ikke nødvendigvis hører spillet til.

Kan også være jeg er for konservativ :D

• Nu har man jo også gået og ventet i maaange år på det. Jeg er også lidt bange for at jeg har hypet mig selv op, og at det derfor kommer til at skuffe. Men selvfølgelig glæder jeg mig som bare fanden til at spille det! :)

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Jeg tror at det ender lidt som med GT5(gran turismo 5) der går for lang tid med udvikling og tiden løber fra dem og til sidst kan grafikken ikke overaske det mere krævende publikum/spillere og så skal man kun kigge på game playet og det er ikke sikkert at det er nok til at trække de sidste folk med der skal til for at det bliver en super sellert- og dette var min mening og kun min :cheers:

Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

• Kan så modsvare lidt med at sige at blizzard ikke røre de penge de som kommer til at gå frem og tilbage! eller har du punkter jeg kun kan sige ja til men det er ikke noget der vil røre mig SP er nok det jeg vil spille mest anyways/lan med mine buddies. Men kan godt se det ville irriterende med det auction house men hva fanden lad os nu vente med at brokke os :)

Det er godt jeg ikke er den eneste der er bange for at have hyped mig selv lidt for meget!
    men vi er alle enige om det ligner et fedt spil på trods af lidt små fejl? :)

.-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

• At de tilbyder AH er jo bare for at åbne for et marked der alligevel vil være der, de kan lige så godt sørge for at de kan styre det suverænt og ødelægge mulighederne for scammers og bots.. Lidt ligesom legalisering af hash :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Mads Hansen
    Jeg tror at det ender lidt som med GT5(gran turismo 5) der går for lang tid med udvikling og tiden løber fra dem og til sidst kan grafikken ikke overaske det mere krævende publikum/spillere og så skal man kun kigge på game playet og det er ikke sikkert at det er nok til at trække de sidste folk med der skal til for at det bliver en super sellert- og dette var min mening og kun min :cheers:

Heldigvis spiller D3 mere på historie end grafik.. og en god historie bliver aldrig for gammel, ligesom en grafik-engine gør ;)

Tjo, Blizzard har haft en ret streng politik mht. botters og "goldsellers", og nu giver de ind for det og til dels laver "goldseller" delen legal. Jeg kunne fristes til at tro at det måske er pga. finanskrisen osv. at de gerne vil tjene lidt ekstra ved så at fjerne mellem-manden fra den illegale handel og indkasserer et cut selv ved hver handel.

Kilde på det, for jeg tror ikke det er sandt. At de ikke kan kontrollere det og måske ikke sætter så mange ressourcer ind på det, fordi det er meget svært og de hellere vil bruge de ressourcer på noget andet, kan sagtens passe. Men indtil du har en blue post eller lignende som kilde, så er det løgn og latin, et rygte, som en, der har købt gold har sagt fordi personen er flov over det.

Glæder mig også meget til d3, specielt arena delen. Men jeg kan ikke se hvorfor et auction house er så dum en ide. Giver mulighed for rent faktisk at bruge gold til noget, i modsætning til hvad det var værd i d2

Oprindeligt indlæg af kasper1233

Kilde på det (...)

;) Det var sådan set også bare et hurtigt postulat jeg smed. Det er min opfattelse af Blizzards politik efter at have spillet WoW i - tror at jeg spillede 5-6 år ca. I den tid har jeg fulgt meget med på mmo-champ med blues osv. hvor (postulerer igen, beklager :P) de ofte siger at goldsellers og botters er noget de slår hårdt ned på og at det ikke bare ødelægger spiloplevelsen men også serverøkonomien.

Jeg er enig med Karga at det næsten kan sammenlignes med legalisering af hash, man slipper for mellemmanden og alle ulovlighederen han begår for at kunne sælge. Og så alligevel ikke. Det svarer til at pusherne kunne sælge deres illegalt anskaffede hash til statens butikker. Det her Blizzard har lavet har blot givet mellemmanden en måde at legalt omsætte hans varer til likvider.

Kan prøve at smide lidt argumentation, har dog ikke tid til at se flere års blue posts igennem.
    http://us.blizzard.com/support…xml?locale=en_US&tag=gold

What many people don't realize when buying gold is the large impact it has on the game economy, and also how the companies selling gold obtain it. Our developers, in-game support, and anti-hack teams work diligently to stop the exploits these companies use and help players who have become victims of their services.

Selling gold for real money and having characters power-leveled are violations of our Terms of Use and End User License Agreement, and we regularly take corrective action when we find that these services have been used.

these are just a few reasons that those services can negatively impact World of Warcraft and other games, and we strongly encourage players not to support the companies that offer them.

Hacking og botting vil bestemt ikke blive mindre udbredt af at det nu er "legalt" at tjene penge på ulovlighederne.

Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Kilde på det, for jeg tror ikke det er sandt. At de ikke kan kontrollere det og måske ikke sætter så mange ressourcer ind på det, fordi det er meget svært og de hellere vil bruge de ressourcer på noget andet, kan sagtens passe. Men indtil du har en blue post eller lignende som kilde, så er det løgn og latin, et rygte, som en, der har købt gold har sagt fordi personen er flov over det.

Glæder mig også meget til d3, specielt arena delen. Men jeg kan ikke se hvorfor et auction house er så dum en ide. Giver mulighed for rent faktisk at bruge gold til noget, i modsætning til hvad det var værd i d2

Har læst dit indlæge ingennem et par gange nu :)

Hvad er det præcist du gerne vil have en kilde på?
    At Blizzard har givet "fortabt" på det sorte market der var/er i D2 og derfor tilbyder denne service? Dette har jeg læst et utal af gange i blue posts, så det findes der skam kilder til

Hvis det er mht. at de vil tjene noget ekstra pga. finanskrise - det er jeg ret overbevist om at der ikke findes kilder til :D
    Selvom dette skulle være sandt, så ville de aldrig "indrømme" det med disse ord.

Alt i alt glæder jeg mig også som et lille barn til D3.
    Jeg kan ikke hidse mig op over RMAH, synes faktiskt det er en rigtig fed feature og er af den holdning at hvis folk ikke kan lide det, så lad vær med at brug det.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

Har læst dit indlæge ingennem et par gange nu Smile Hvad er det præcist du gerne vil have en kilde på?

Har du også læst min quote? Det omhandler ikke Diablo, men wow, bare lidt af et sidespor.

• Det er Diablo, hvis man spillede d enten 1/2 så vil man 100% se frem til den næste. Har set en del ting i spillet som jeg faktisk direkte ikke kan lide, men det er stadig Diablo. Tror simpelhen ikke jeg kunne lade være med at spille det uanset hvad.

Blizzard skal dumme sig alt for meget for at jeg ville springe over :P

Men i det mindste har man lært lidt mere om Blizzard, og hvordan deres filosofi omkring deres spil har ændret sig. Har altid kendt dem som firmaet der ikke ville release et unpolished game. Det er de dog så småt på vej væk fra, men heldigvis kan man bare se den anden vej.

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Jeg har selv betaen...
    Og det er et fucking phantastisk spil! Det bliver så rocker konge. Op i numsen med alle haters. Det bliver det vildeste!
    Og der er kun 30 dage tilbage! Ooooooooptur!!!