Synes det er en lidt sær besked, da jeg har haft det navn i mange år og aldrig fået den før???

BC2 kicked from server - Den er jeg ikke blever kicked på før :P
-
-
Kan være server reglerne er opdateret
-
Oprindeligt indlæg af Renegger
Synes det er en lidt sær besked, da jeg har haft det navn i mange år og aldrig fået den før???WTF det giver jo ingen mening
Ej hvor er det surt!
-
Jeg spillede på 5 andre servere efter det, uden problemer i går
-
Det er jo så altid noget
-
Det er jo bare en server der har lidt ekstreme anti hade filtre. "Negger" er jo ikke just det bedste navn i verden - men det er jo taget ud af kontekst.
-
Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Det er jo bare en server der har lidt ekstreme anti hade filtre. "Negger" er jo ikke just det bedste navn i verden - men det er jo taget ud af kontekst.Hehe.. Ja det må være lige følsomt nok
-
Der er faktisk mange servere som kicker folk på grund af deres navne.
Vi havde en person inde på den server jeg spiller på for et stykke tid siden som kaldte sig selv adolf hitler.
Der gik ikke 2 sek før han fik et kick ud fra serveren af mig da sådan et navn slet ikke høre hjemme i det spil.
-
Well, nu er "Negger" jo heller ikke "Nigger"?! Ellers må det være svært for arnold schwarzenegger at spille bfbc2
-
LOL Schwarzernegger. Han kalder sig sikkert Violet når han er online
-
Oprindeligt indlæg af Hernandez
LOL Schwarzernegger. Han kalder sig sikkert Violet når han er onlineOMG HAHAHAHA...
-
Oprindeligt indlæg af keand
Well, nu er "Negger" jo heller ikke "Nigger"?! Ellers må det være svært for arnold schwarzenegger at spille bfbc2Renegger kommer af at jeg var helt vild med Arnold i mine teenage år. Det kommer af Re fra René og negger fra Schwarzenegger.
At jeg så fandt ud af for nogle år siden, at Renegger faktisk betyder en der snyder eller springer fra aftaler synes jeg kun gør det sjovere.
Kan godt lide navnet, og det er lidt bedre end mine tidligere navne: Zhadow og Lupuz.
Kalder mig dog også for Flanden eller Flandino nogle gange, da det lyder vold-dumt
-
Jeg blev selv bootet fra MW1 servere for brug af æ/Æ, ø/Ø & å/Å i gamernavnet og det var PunkBuster som gjorde det...f.eks. hed jeg på et tidspunkt 'Draebersneglen', hvilket bare ikke lyder lige så fedt som 'Dræbersneglen'...
-
Håber nu ikke det bliver implementeret i flere servere, for jeg vil meget gerne beholde mit alias