Nyt forum udskudt til torsdag

  • Vi har været nødt til at starte importen igen. Vi håber på at være klar i aften.


    Det kan betyde at nye tråde i dag kan "ryge". Alle indlæg i eksisterende tråde bør komme med over da de bliver taget efter id, og at de nye derfor kommer med til sidst.

  • Vi har været nødt til at starte importen igen. Vi håber på at være klar i aften.


    Det kan betyde at nye tråde i dag kan "ryge". Alle indlæg i eksisterende tråde bør komme med over da de bliver taget efter id, og at de nye derfor kommer med til sidst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hva så?
    Er vi på det nye forum nu?
    Synes det ligner det gamle ret meget.


    Det gør det også. Vi er desværre ikke på det nye forum. Der opstod problemer i nat. Det nye forum er duskudt et par uger nu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Det gør det også. Vi er desværre ikke på det nye forum. Der opstod problemer i nat. Det nye forum er duskudt et par uger nu.


    Øv da.


    Men oki doki.
    Vi må vente lidt endnu.


    Håber i for det op og køre som det skal.


  • håber jeg også


    har lige spildt 20 timer i denne uge

  • Hvad er der egentlig galt med det nuværende. Jeg synes faktisk det er et af de mest velfungerende fora jeg har brugt. Det er nemt og overskueligt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Hvad er der egentlig galt med det nuværende. Jeg synes faktisk det er et af de mest velfungerende fora jeg har brugt. Det er nemt og overskueligt.


    Anders


    Så du er allerede forudindtaget at det nye ikke er nemt og overskueligt? Hvis vi kan få flere features og bibeholde funktionaliteten så hvorfor klage?
    Men kan godt se fremskridt og udvikling er djævlens værk...

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Så du er allerede forudindtaget at det nye ikke er nemt og overskueligt? Hvis vi kan få flere features og bibeholde funktionaliteten så hvorfor klage?
    Men kan godt se fremskridt og udvikling er djævlens værk...


    Det kan godt være jeg er forudindtaget, men jeg har flere gange set at ting er blevet lavet om for at give et pænere udseende, men hvor det er sket på bekostning af funktionalitet og brugervenlighed.
    Hvis ændringen højner niveauet så fint med mig.


    Derudover så synes jeg nu nok du ligger lidt meget i mit indlæg. Fremskridt og udvikling er ikke nødvendigvis skidt, men det er heller ikke altid godt. Fremskridt sker på bekostning af nogle andre ting og der må man jo så vurdere hver gang om man er villig til at betale prisen for ændringerne.
    Jeg er sådan set bare nysgerrig efter hvilke ændringer der kommer.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg er sådan set bare nysgerrig efter hvilke ændringer der kommer.


    Pinky har tidligere i denne tråd skrevet lidt om hvilke nye funktioner der kommer til :)



  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Så du er allerede forudindtaget at det nye ikke er nemt og overskueligt? Hvis vi kan få flere features og bibeholde funktionaliteten så hvorfor klage?
    Men kan godt se fremskridt og udvikling er djævlens værk...


    Generelt er det nye forum bygget op på samme måde. Profil, PM, forum oversigt, tråde, signatur mv. ligner til forveksling det gamle.


    Der er bare kommet nye funktioner til samtidig med at det grafiske design er blevet ændret.


    Det nuværende forum udvikles der ikke længere til. Derfor er en opgradering nødvendig.

  • Har jeg misset en nyhed eller noget andet..? Hvad skete der med opgraderingen?

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Har jeg misset en nyhed eller noget andet..? Hvad skete der med opgraderingen?


    Læs højere oppe:
    "Det gør det også. Vi er desværre ikke på det nye forum. Der opstod problemer i nat. Det nye forum er duskudt et par uger nu."


    ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Læs højere oppe:
    "Det gør det også. Vi er desværre ikke på det nye forum. Der opstod problemer i nat. Det nye forum er duskudt et par uger nu."


    ;)


    Ah! Overser altid noget. :)


    Men det må da også være snart..

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB