Trådløst Netkort

  • Hey jeg har for snart 2uger siden fået en ny Gamer Pc dog uden Trådløst netkort :( Så derfor vil jeg købe et og sætte det i.


    Jeg vil højst gi 300-400kr :) Mit bundkort er et MSI 870A-G54.

  • Prøv at kig efter et med en ekstern antenne der kan flyttes lidt rundt, så har du bedre mulighed for at stille den det mest optimale sted.


    Men hvorfor trådløst - det bliver aldrig lige så godt som kablet!


    /ask

  • du må ha din far igang med at lave noget kabel føring


    jeg har selv lavet det sådan at der fra min router / swich går kabler ud til forskellige rum i mit hus (naturligvis trukket hen over loftet og ned i væggen ) og så et netværks udtag ( stik ) der sidder i væggen. så trækker man bare kabel fra det stik og hen til sin computer.... det mest snedige er naturligvis at man sætter stikket på væggen der hvor computeren normalt står det giver jo mindst kabelrod :-)


    så du må ha den gamle ud af stolen og igang....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • hvor langt er der fra dig hen til routeren ??? hvor mange vægge ???



    uden et svar på det er det svært at hjælpe med et ordenligt trådløst kort...


    de fleste almindelige trådløse kort kommer med små antenner, som ikk er en skid værd hvis der er for mange vægge eller radiatorer mellem dig og routeren og sidst nævnte æder signalet hvis ikk der er en ordenlig forstærker på...





    ellers er der jo denne her mulighed http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4402469 , jeg kan ikk helt huske hvordan det er med kravene håber der er nogen som lige kommer med et input omkring dem :)

  • Jeg vil tilslutte mig denne tråd for ikke at lave en dupe. jeg deler netværk med min nabo og har fået et PCI trådløst netværkskort i min stationær, faktum er bare at jeg har købt noget skrammel! min bærbar har ikke noget problem med at fange det trådløse signal men den stationære har problemer :/ jeg søger det bedst mulige løsning for at få en stærk og stabil forbindelse, og det er via USB eller PCI spiller ingen rolle. pris er tildels også ligegyldig :o)


    Håber på nogle hurtige svar.



    MVH KAsper.

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • jamen igen hvor mange vægge og radiatorer er der i mellem dig og routeren, jo flere forhindringer jo dårligere signal, og især når det gælder de små standard antenner som sidder på kortet normalt...



    hvilket kort har du ? du kan jo evt bare købe en forstærker (antenne)

  • Der er imellem routeren og computeren et skab 3 vægge og en radiator. afstand er ca. 17 meter.
    vi bruger udover internet forbindelsen til at spille med og mod hinanden :)

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • hvilket kort har du ?



    du kan jo evt købe sådan en fætter her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=129868, i rigtig mange tilfælde hjælper de en hel del, jeg havde selv det problem da jeg boede hjemme, at jeg havde 3 radiatorer og 3 vægge, mellem mig og routeren, og en almindelig antenne var bare ikk nok, så købte jeg en forstærker (antenne), lidt som den jeg har givet link til, og wupti fuld signal...



    du kan også købe andre, nogle bedre end andre, men dette er bare et forslag til hva du kan gøre...




    EDIT: fandt lige denne her også http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=641100 som også kunne være en mulighed...

  • ved kun det er et 300mb 801.11N trådløst PCI kort.


    Dit link virker ikke? :)

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-