Sidste chance for at forhindre mig i en brøler før der bestilles!

  • Khorngor:


    tak for svaret!


    Jeg valgte disse RAM; 8GB G.Skill DDR3 PC3-12800 RipjawsX Series


    De er på vej til mig nu :-)


    Med hensyn til Køler, så lyder det til at du og Jeg tænker fuldstændig éns! Jeg vil klart kigge på dine forslag, tak for det!

  • khorngor, nu du har erfaring med skidtet.. 620 vs 920?


    Er jo umiddelbart tilbøjelig til at gå efter det højeste versionsnummer..


    (Så får man sgu røven våd med vandkøling alligevel.. ak ja!)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BFroberg
    det virker da en anelse omvendt? Mener du ikke at det anbefales at man skubber luften ud af kabinettet, og ikke suger luft ind fra bagsiden for at cirkulere det inde i? :s


    Men er der nogen grund til at vælge en H50 frem for f.eks. en H70'er, så?



    nope ikk hvis man sætter den i som anvist så skal luften komme udefra, derfor man smider 1 eller 2 blæsere i toppen for at suge luften ud ;)

  • Altså 920'eren køler self bedre, men ikke noget du reelt har behov for, som sagt er 620'eren mere end rigeligt til at klare et 4-5-4.8 ghz overclock.


    Ville ikke betale de 300kr mere for at få 920'eren.


    Så hellere smide dem efter et lidt større grafik kort eller bundkort i stedet.

    Cpu: i5 2500K @ 4.5ghz
    Motherboard: Asus Sabertooth
    Cooler: Noctua nh-d14
    Ram: 8gb Mushkin Redline @ 1866mhz 8-9-7-24
    Gfx: 2x Sapphire 6950 2gb shaders unlocked @ 900/1325

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af khorngor
    Altså 920'eren køler self bedre, men ikke noget du reelt har behov for, som sagt er 620'eren mere end rigeligt til at klare et 4-5-4.8 ghz overclock.


    Ville ikke betale de 300kr mere for at få 920'eren.


    Så hellere smide dem efter et lidt større grafik kort eller bundkort i stedet.


    'Aight, rart med råd fra en der har det selv! :-)


    Synes det bundkort ser fint ud, og det bliver mit første gigabyte også! (Har ellers altid haft ASUS).


    BPM; Det virker tosset! :D Men har da 3 120 mm slots til formålet, og scythe blæsere liggende, så de skal nok monteres alligevel, men tror det bliver 620'eren!


    Nobion; Tak for tippet, vil da lige tjekke den ud :)