HTC Wildfire

  • Hey alle sammen. Jeg skal have ny mobilos og har ikke løst/råd til noget nyt fansy og dyrt skidt, så jeg har bestilt en HTC Wildfire og tænkte den måtte kunne gå an..
    Er der andre som har en HTC Wildfire? Og er i/du tilfredse med den, eller er den bare lige til at åbne en kold bejer med.!
    på forhånd tak. :D

  • Hej har selv en Desire, men en af mine venner har den, jeg sýnes den lagger en del i forhold til, men fed nok telefon. Den er også en smule lille i forhold til, men hvis du downloader launcher pro til den(25kr), så kører den 3 gange bedre :)

  • Puha, jeg ville nu have valt Wildfire S i stedet, den er lige udkommet og er stadig en "billig smartphone".


    Link

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har haft en Wildfire, det er dog en del tid siden. Men det er da en ganske udemærket telefon, hvis man ikke har de store krav, til browsing osv. der kan den godt føles meget "tung". Jeg havde nok lagt lidt mønt oven i og købt en desire istedet, da den nu er nede på en rimlig fornufting pris. Men somsagt har du ikke de store krav, er en wildfire ganske udemærket til at ring og skrive fra.

  • Er det ikke Wildfire'eren der har en rigtig dårlig opløsning på skærmen?
    Mener min søsters mand havde sådan en på et tidspunkt.


    Det var i hvert fald ikke noget at råbe hurra for.
    Men hvis man ikke har større krav er det self. fint nok.


    Kan også godt være at jeg bare er blevet for vand til min iPhone 4's gode skærm.


    [EDIT]
    Det var en Wildfire han havde.
    Og det er ikke en ret køn skærm der er på den model.
    Wildfire skærmopløsning: 240 x 320
    iPhone 4 skærmopløsning: 640 x 960
    [/EDIT]


  • Jo, den har kæmpe pixels :)) . Ikke noget jeg ville kunne leve med, men jeg er også lidt af en S-AMOLED nørd.

  • jeg synes nu at HTC Wildfire er en oki starter mobil med Android når man er ny til det, lige til at gå til plus den rimelig store opløsning gør den nem at bruge, har lige selv udskiftet den med en LG Optimus 2x :razz:

  • Den skal have bedre opløsning, man giver vel ikke 6000 for ingen ting ;) Men er din lg optimus ikke lidt billig og røre ved, har selv haft en lg :) -men måske har de rykket sig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperBang
    Den skal have bedre opløsning, man giver vel ikke 6000 for ingen ting ;) Men er din lg optimus ikke lidt billig og røre ved, har selv haft en lg :) -men måske har de rykket sig :)


    synes ik den er værre end en HTC Desire HD som den gamle har, plus den koster kun små 3500kr uden abomment og bruger Nvidia Tegia 2 chip som gør den mere strøm besparende og kraftere end iphone og det :razz:

  • Bubbi, der ser vi hvis hvorfor du blev kåret som største fanboy ;)
    at sammenligne det som kun kan betegnes som en "billig" starter smartphone (pris lige omkring de 1700kr. uden abo) med en af de aller dyreste smartphones på markedet (pris 5kilo uden abo. for 16GB) er hvis ikke lige hvad man kan kalde en fair sammenligning :)
    Ville som Juice også kigge i nærheden af Wildfire S, den 240x320 opløsning som der er på Wildfire kan give problemer med nogle programmer på Android marked, da programmerne ikke er "clearet" til den lave opløsning og man derfor ikke kan downloade dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Bubbi, der ser vi hvis hvorfor du blev kåret som største fanboy ;)
    at sammenligne det som kun kan betegnes som en "billig" starter smartphone (pris lige omkring de 1700kr. uden abo) med en af de aller dyreste smartphones på markedet (pris 5kilo uden abo. for 16GB) er hvis ikke lige hvad man kan kalde en fair sammenligning :)
    Ville som Juice også kigge i nærheden af Wildfire S, den 240x320 opløsning som der er på Wildfire kan give problemer med nogle programmer på Android marked, da programmerne ikke er "clearet" til den lave opløsning og man derfor ikke kan downloade dem.


    Hehe.. Men....
    Jeg kan da også sammenligne den med fx en 3GS i stedet så..
    Den har et display på 320x640.
    De kan skaffes brugt og i helt fin stand til godt og vel samme pris som en Wildfire.


    Så havde jeg godt nok valgt en 3GS.
    Det er en ganske fin starter smartphone.


    Jeg var virkelig skuffet over den Wildfire da jeg legede lidt med den,
    og det var altså ikke kun fordi jeg har en iPhone 4.

  • En ide ville helt klart være at købe brugt, der er rigtig stor udskiftning i smartphones da mange vil ha' det nyeste så så ryger den halvt år gamle mobil til relativt få penge, har f.eks. lige købt en Samsung I5700 til 450kr. herinde, ok det er ikke en af de "store" smartphones, men det er så heller ikke som primær mobil, bare til at lege med og til familien
    Der er rigtig mange som kan lide HTC, jeg syntes dog de kunne få lidt bedre byggekvalitet, men inde på de forskellige forums, Qxl, DBA & Guloggratis der kan man finde nogle rigtig gode mobiler til samme pris som en ny Wildfire.