Altså ved ikke helt hvad jeg skal skrive Der står pt APN: data.tre.dk og feltet brugernavn + adgangskode står tomt. PS jeg har Oister
Indlæg af KasperBang
-
-
Hej derude, jeg har byttet på desire væk til en iPhone 4, som jeg selvfølgelig har opdateret til iOS 5, men... Under netværk kan jeg ikke vælge 3g data ligesom mine venner
Jeg har ellers sagtens kunne bruge det på min Htc Desire? noget hjælp?
PS. Jeg har gendannet den 2 gange -
Nej det er ikke det, jeg ville bare vide om et var 2x så godt som dual core, for hvis ikke køber jeg 13" med 2.7 ghz i7, da den ar flere ghz
-
Hey skal have mig en mac... Jeg har tænkt på om quad egentlig er meget bedre end dual da de fleste programmer kun kan bruge 1 thread (core), så hvis der ikke er den store forskel så nupper jeg denne her
http://store.apple.com/dk/conf…MC724DK/A?mco=MjEyOTcwNTg
Svar kun hvis i VED om det passer... :p
-
Oprindeligt indlæg af Shak
At htc alu mobiler nærmest ikke kan gå i stykker, er vist en sandhed med modifikationer. Der er rimlig stor forskel på materiale kvalitet, og bygge kvalitet. Det er rigtig nok at HTC's valg af materialer er rigtig lækre, i sammenligning med Samsung. Men de 2 HTC smartphones (legend og desire) jeg har haft, har kvalitets mæssigt ikke været på højde med den Samsung jeg har nu. Jeg har kunne frem bringe en del "knirken/mislyde" hvilken for mig tyder på de ikke har været samlet ordenligt. Da jeg fik SGS2 i hånden, blev jeg overrasket over hvor godt den faktisk er bygget.
SGS2 har også en 1.2ghz dual. samme størrelse display. Gorilla glas. Fler RAM. MEGET bedre skærm teknologi.
Og en anden ting er at HTC har valgt at låse deres bootloader, så du skal slet ikke forvente at den kan rootes.
Desire er ikke af 2 stykker alu som jeg sagde, heller ikke legend, den er af nogen flere stykker... Og tror du virkelig på at Htc kan stoppe en flok nørder i at roote deres tlf, næppe... De finder sgu bare en anden løsning
-
Uden Tvivl Sensation! Den har 1.2ghz dual core? Det er det samme som mange af de små pc'er i bilka har! Den er kraftig, dejlig størrelse, den er ikke lavet af mange stykker plastic men af aluminium mener det er 2 stykker... Dvs at den jo nærmest ikke kan gå i stykker, den skulle efter sigende have "gorilla" glas, altså at du ikke kan ridse den, den skal flægges hvis man vil ødelægge den, hvilket man ikke ønsker
Og bedst af alt er det en Htc og der er mega mange Roms til dem
-
Men ens pc går ikke i stykker vel, og man mister ikke garantien eller noget
?
-
det er i7 quad 1.7ghz, ville den være kraftig uden overclock?
-
Hej har tænkt lidt på at købe en "Sony Vaio VPC-F13S8" Der står den kan bruge "Turbo Boost" og stige med over en Ghz pr 1/4 kerner (i7) Hvordan slår man det til og fra, og gør det den meget bedre :D?
-
Htc Desire
Har den selv og har tabt den et utal af gange, den har ikke en ridse
-
Jeg er skiftet over til det der er på Fly'eren mener det er 3.0, det kører super og mindre strøm... Men ja hvis ikke man kan finde ud af root og den slags er Launcher Pro en udmærket løsning istedet for 2.2
-
Jeg blev ved med at prøve det samme rom indtil jeg indså det ikke virkede, medmindre man gjorde alt muligt shit, har haft forskellige rom på siden, men ville gerne vide hvilket der er det bedste? Hvad bruger i selv
?
-
min telefon tænder og der står Htc med lysegrøn og længere kommer den ikke
?
-
Hej har endelig fået min Htc Desire rooted 2.3.3 med en rom, hvordan gør jeg hvis jeg vil have den nøjagtigt som jeg købte den, for det nuværende rom er ikke dansk...
Håber virkelig at nogen vil hjælpe mig her!
-
Kvalitet hænger sammen med størrelse..
-
Den skal have bedre opløsning, man giver vel ikke 6000 for ingen ting
Men er din lg optimus ikke lidt billig og røre ved, har selv haft en lg
-men måske har de rykket sig
-
Hej har selv en Desire, men en af mine venner har den, jeg sýnes den lagger en del i forhold til, men fed nok telefon. Den er også en smule lille i forhold til, men hvis du downloader launcher pro til den(25kr), så kører den 3 gange bedre
-
LauncherPro Plus
Dolphin Browser
galleri ++
(Facebook) self xD
-
Hej, har selv haft dette problem, for mit vedkommende skyldes det pladsmangel...
Er der et lille tegn i meddelseslinjen hvor den siger "lidt plads" eller noget i stil med?
-
400 mb er hvad jeg bruger, jeg downloader musik og holder mig synkroniseret på facebook, twitter og ser mange videoer
Så tag 500 mb!!