Indlæg af KasperBang

Desire er ikke af 2 stykker alu som jeg sagde, heller ikke legend, den er af nogen flere stykker... Og tror du virkelig på at Htc kan stoppe en flok nørder i at roote deres tlf, næppe... De finder sgu bare en anden løsning :)

Uden Tvivl Sensation! Den har 1.2ghz dual core? Det er det samme som mange af de små pc'er i bilka har! Den er kraftig, dejlig størrelse, den er ikke lavet af mange stykker plastic men af aluminium mener det er 2 stykker... Dvs at den jo nærmest ikke kan gå i stykker, den skulle efter sigende have "gorilla" glas, altså at du ikke kan ridse den, den skal flægges hvis man vil ødelægge den, hvilket man ikke ønsker ;) Og bedst af alt er det en Htc og der er mega mange Roms til dem ;)

Hej har tænkt lidt på at købe en "Sony Vaio VPC-F13S8" Der står den kan bruge "Turbo Boost" og stige med over en Ghz pr 1/4 kerner (i7) Hvordan slår man det til og fra, og gør det den meget bedre :D?

Jeg er skiftet over til det der er på Fly'eren mener det er 3.0, det kører super og mindre strøm... Men ja hvis ikke man kan finde ud af root og den slags er Launcher Pro en udmærket løsning istedet for 2.2 :)

Jeg blev ved med at prøve det samme rom indtil jeg indså det ikke virkede, medmindre man gjorde alt muligt shit, har haft forskellige rom på siden, men ville gerne vide hvilket der er det bedste? Hvad bruger i selv :D ?

Hej har endelig fået min Htc Desire rooted 2.3.3 med en rom, hvordan gør jeg hvis jeg vil have den nøjagtigt som jeg købte den, for det nuværende rom er ikke dansk...

Håber virkelig at nogen vil hjælpe mig her!

Den skal have bedre opløsning, man giver vel ikke 6000 for ingen ting ;) Men er din lg optimus ikke lidt billig og røre ved, har selv haft en lg :) -men måske har de rykket sig :)

Hej har selv en Desire, men en af mine venner har den, jeg sýnes den lagger en del i forhold til, men fed nok telefon. Den er også en smule lille i forhold til, men hvis du downloader launcher pro til den(25kr), så kører den 3 gange bedre :)