ang. caseking.de ??

  • hej med jer


    har nogle ting jeg har fundet ret meget billigere på caseking, end man kan her i dk... men så tænker jeg på told, skat, returret og reklamation, umilbart har jeg kun læst godt om dem, men er de nu også bare gode :clap:


    hilsen mads :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af le__mays
    hej med jer


    har nogle ting jeg har fundet ret meget billigere på caseking, end man kan her i dk... men så tænker jeg på told, skat, returret og reklamation, umilbart har jeg kun læst godt om dem, men er de nu også bare gode :clap:


    hilsen mads :dance:


    Tyskland er jo med i EU så ingen skat.


    Jeg har handlet med dem mange gange og kan kun anbefale dem.
    Ved ikke om du har 14 dages returret som i dk, men du kan helt sikkert køre RMA sag skulle
    det blive nødvendigt.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • takker :D
    ... jeg har også selv handlet der, men det var mindre værdi så der tænkte jeg ikke så meget på told, men da jeg skal have godt og vel 7000kr´s værdi så er det ret surt at ramle ind i told og skat som vil have en nok støre sum X(

  • Der ér da skat - EU's fælles skat, VAT. Men du skal ikke betale import told og den slags som du kommer ud for i f.eks. USA > Danmark.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Der ér da skat - EU's fælles skat, VAT. Men du skal ikke betale import told og den slags som du kommer ud for i f.eks. USA > Danmark.


    EU's fælles skat VAT? (Value Added Tax). Mon ikke bare det er tysk moms du betaler :P


    Desuden er den her tråd da helt galt i byen med placeringen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Kald det hvad du vil, men det hedder VAT når du handler.


    VAT = MOMS.


    Så længe man handler inden for EU betaler man moms i det land man handler, medmindre forhandleren har en omsætning større end et vist beløb på salg til DK, i givet fald betaler man dansk moms. Dette er så kun 6% ekstra i forhold til den tyske.
    Det er det forhold med den danske moms der f.eks går at der kommer en lille afgift på varer fra amazon.


    /ask

  • Det hedder kun VAT fordi du har valgt den på engelsk i Tyskland hedder moms MwSt hvilket der også står hvis du trykker på det lille tyske flag ovre til højre på hjemmesiden :-)


    http://www.caseking.de/shop/ca…r::16379.html?language=de


    Jeg kan dog kun anbefale det firma, faktisk handler jeg mest muligt da de er rimelige i pris, ordentligt udvalg og service er uovertruffen og fragt er billigere eller samme som i Dk de bruger GLS.

  • Har selv lige fået nogle dele fra caseking, bestilte i forgårs om eftermiddagen så det er da ok hurtigt :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • ja den "små" pakker jeg har bestilt der er også gået hurtigt, men havde et problem med at jeg ikke var hjemme der glsmanden kom med det, så ringede jeg til dem og fik dem til at ligge pakken inden for :hb: