Portal 2

  • Så er Portal 2 gennemført, singleplayer-delen altså.. Godt nok en skuffende længde, men det var da sjovt så længe det varede


    6-7 timers gametime, det er fandme sølle! Ved godt der er co-op baner, men så skal der da minimum være lige så lang tid i dem for at det ikke er en skændsel af betale fuld pris for så lidt gametime


    Når det så er sagt, så er den tid der nu er i det squ godt lavet.. :) i lol'd

  • Lidt ærgerligt at høre det med længden, men glæder mig nu alligevel.


    Får først mit Portal 2 til Xbox'en i morgen, da CoolShop har kaget i det, da de tror at release først
    er den 20., så må væbne mig med lidt tålmodighed.


    Damn you CoolShop! X(

  • Vil da sige at Coolshop normalt (for mig) faktisk sender op til flere dage for tidligt, men det hjælper jo fedt når Steam låser spillene. :ohmy:


    Venter lige til den første til at erhverve mig spillet - det har været en dyr måned med tandlæge og ny telefon. :$

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tror jeg venter med at købe det til Steam laver en tilbudsweekend på 5€ i stedet for 50!


    Synes 1'eren var super sjovt, men eftersom det kom som en bonus til HL2 boksen synes jeg det virker lidt voldsomt med så høj en pris for 2'eren... men det er måske mig der har overset noget mht. indhold?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har givet 300 kr for det (40€) og alt efter hvor meget co-op indhold der er, så vil jeg sige det er 200-250 kr værd.. Det er ganske underholdende og skidegodt fundet på, handlingen og humoren er i særklasse :)

  • Singleplayer delen er også gennemført her. 6 timers gameplay ligger da i midten af spillængder, og det siges at der også er 6 timers gameplay i multiplayer.


    Har spillet coop i en times tid, og det er altså en fed måde at prøve spillet på. Synes de havde lavet en del kærkomne fornyelser i singleplayer og i kombinatin lever det LIGE op til et fuldprisspil hvad indhold angår.


    Rigtig lækkert at de bibeholder humoren og var specielt vild med the final faceoff :)


    Har man spillet spillet for meget, når man ser blå og orange ovale former, hver gang man ser på en hvid overflade? :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Vil da Sige at Co-OP delen er mindst lige så fed !


    Og BTW tænk over at Portal 1 har ca. 1.5 times game time ? (vis vi undlader "hard mode")


    Helt enig.
    Synes satme 2'eren er fedt lavet.
    At det man kommer igennem. Alt for fedt.


    Har ikke spillet så meget co-op endnu.
    Men det jeg har prøvet var da rigtigt godt.


    Minder mig om en af mine kammier der synes Portal 1 var latterligt og alt for kort,
    fordi han troede det bare sluttede der for man bliver ført ned i ilden. :crazyeyes:


    Tumpedum! :T

  • I <3 GladOS :)


    Sad til LAN igår, hvor en spillede Portal 1 og spurgte, om han skulle lade være med at gøre noget, når hun sagde det.


    Best villain ever :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().