Nyt headset til gaming og musik

  • Hey tweak


    Ja så er tiden kommet dertil hvor jeg ikke længere kan nøjes med at stikke et par earphones i ørerne. Og jeg vil derfor gerne anskaffe mig et headset. Headsettet skal bruges til gaming og musik, men mest gaming, hvilket vil sige ingame lyd og vent/TS/skype samtaler.


    Har kigget på siberia v2 men i de anmeldelser jeg har læst har det været ubehageligt i længden fordi deres nye headset er med læder i "kopperne" og det skulle trykke en del på toppen af øret.


    Headset: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=652480



    Har derefter kigget lidt på razers bud på det bedste gaming headset. Men da jeg ikke kender til så mange forskellige gode mærker inde for headsets tænkte at jeg lige ville forhøre mig her på tweak.


    Razer headset: http://store.razerzone.com/DRH…=BASE&productID=169415800


    Jeg tænker at headsettets pris skal ligge omkring de 500-600 kr.



    MVH
    Snoby

  • Har selv siberia v2 og har slet ikke nogen problemer med at kopperne trykker, og det skal siges at mine øre ikke just hører til blandt de mindste ;)


    Er rigtig godt tilfreds med dem og især når man tænker på prisen.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • logitech g35 skulle være rigtigt godt til specielt spil

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Logitech G35 er et udmærket headset. Har selv haft nydelsen af det i det seneste 1½ års tid.


    Det sidder behageligt, det har 7.1 surround, mikrofonen er udmærket. Dog er det USB, så du kan ikke bruge det sammen med et Soundblaster lydkort, da det har indbygget lydkort eller ipod, telefon da kræver drivere.


    Konklusion: Hvis du ikke har et dyrt lydkort, eller har planer om at bruge det til andet end spil på PC'en, så vil jeg varmt anbefale G35 (Dog kan det være at Sennheiser kan overgå dem. Dunno.)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Har selv siberia v2 og har slet ikke nogen problemer med at kopperne trykker, og det skal siges at mine øre ikke just hører til blandt de mindste ;)


    Er rigtig godt tilfreds med dem og især når man tænker på prisen.


    :goodpost:


    Tak var lige hvad jeg havde brug for at høre ;). Har heller ikke de mindste ører selv :P


    Til jer andre. Tak for tips og link ;)


    Lukker tråden.... :ph34r: