World of tanks ? :)

• Hey

ja skal lige høre om der er nogen der spiller dette spil?

jeg begydte her i onsdags og må sige. har spillet det meget lige siden og kan simpelthen ikke blive træt af det :D andre der har prøvet det? for det udkom jo i tirsdag :)

hvad syntes i om det?

hvis ikke syntes jeg i skal prøve det for det er virkelig et sjovt spil :)

http://www.worldoftanks.com/

forsat god lørdag der ude :)

Hvis nogen vil spille i team kan i bare Adde mig :-) hedder Eth0 med 0 = nul

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

Rettet en gang, sidst af Eth0 ().

• Ah, lang tid siden jeg har været inde og spille det :P
    Men man kan vel stadig kun spille mod dem der er lige omkring ens eget niveau? For så kan jeg nok ikke spille med jer der lige er begyndt :roller:

/edit
    Men jeg er lige ved at hente det igen, det tager dog lige lidt tid :D
    Mener jeg hedder -snip-

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Ah, lang tid siden jeg har været inde og spille det :P
    Men man kan vel stadig kun spille mod dem der er lige omkring ens eget niveau? For så kan jeg nok ikke spille med jer der lige er begyndt :roller:

/edit
    Men jeg er lige ved at hente det igen, det tager dog lige lidt tid :D
    Mener jeg hedder ***** (med 3 i'er)

Ehh, var det ikke lige udkommet i tirsdags? Kan vel ikke være sååå lang tid siden du har spillet det :)

Oprindeligt indlæg af Schultz

Ehh, var det ikke lige udkommet i tirsdags? Kan vel ikke være sååå lang tid siden du har spillet det :)

der har kørt en beta siden july sidste år :) hehe

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

Rettet en gang, sidst af Eth0 ().

• Spillede de i den lukkende beta, men det blev desværre hurtigt kedeligt. :(

(Selv da vi fik smidt "penge" i nakken, så vi kunne købe alting hurtigere, som var vi betalende kunder...)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• >henter 1.8gb client fil
    >installerer
    >logger ind
    >alle tanks er væk

>mfw 8o ;(

Nå, men nu er jeg i hvert fald inde og har tilføjet jer :)

• Havde du da forventet at alle dine beta tanks var intakte - med alle de VIP mønter du har fået? Høhøhø :P

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Havde du da forventet at alle dine beta tanks var intakte - med alle de VIP mønter du har fået? Høhøhø :P

Selvfølgelig, jeg var da en vigtig del af betaen, uden mig havde spillet aldrig fået fixet de bugs :$

• Må sige at jeg spillede det i 10min, og deeeeet var ikke lige noget som fangede mig.

Så hellere køre rundt i tanks i BattlefieldHeroes :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Dette er godtnok en gammel tråd, så undskyld for det......Men jeg er selv lige begyndt med WOT og hold da op det er noget der suger alt ens tid hver aften. Klasse spil :)

andre der er aktive i endnu? Er selv lige joinet klanen GA-DK og der er rigtig meget hjælp og finde så man ikke får dummet sig undervejs hehe.

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi