Starter dansk SWTOR Guild

  • Hey tweakers


    Hvis der sidder nogle casual gamers derude og glæder sig til SWTOR, så kan jeg her friste med en sjov dansk guild, som primært er oprettet, til at sikre et socialt dansk fundament i SWTOR fra starten af. Så hvis du sidder og mangler et guild, skal du være noget så velkommen i Jar Jar's Helte
    Vi satser ikke på seriøsitet, men på sjov.
    Vi spiller Republic PVP, da der i øjeblikket kun er ca. 500 RepubPVP guild EU-wise, mens der er 800 Empire


    16+ thx.



    Hvis du sidder derude og allerede har lavet et dansk guild, skal du være meget velkommen til at skrive om det her. Omend ikke andet, så kan vi søge om ally/enemy status i Phase2 af guild-opstarts-fasen.


    Glæder mig til at se mange af jer, når SWTOR engang får release.



    //Rasmus

  • 1. Spillet er ikke startet - ihvertfald ikke udenfor nogle tydeligvis meget lukkede betaer, med nogle tunge NDA'er.


    2. Det er usandsynligt, da Bioware tidligere har udtalt at alle spillere får et stjerneskib som deres "homebase" - som kan skifte stil og interiør skulle jeg mene. Men deciderede spillerskabte baser kommer nok ikke til at se dagens lys med undtagelse måske af nogle PvP områder hvor man kæmper om dominans.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har sådan nogenlunde bestemt mig for at SWTOR skal være min første MMORPG oplevelse..


    Kom aldrig med på WOW bølgen, og har været glad for det altid da jeg har set hvor meget tid det har taget for mange af mine venner.. Men nu tænker jeg det skal være..


    Så jeg er klar, er jeg ihvertfald rimelig sikker på.!


    //Out - EcoPa

  • Lyder som et rigtig godt iniativ :) Desværre skal jeg spille Empire Pvp server :). Har fundet en guild for både REAL hardcore players og en Casual del :). 5-6 spiller/officer er bare Vanilla tiden og har spillet i en guild nummer 18 i verden i nax tiden :p...
    Desværre skal i spille Republic :(

  • Skal spille 100%

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Vil godt lige gøre lidt "Reklame" for en af de største Danske guilds som starter op i SwtoR og har både "Rift" og "WoW" afdelinger.


    Har været i guilden lidt over 2 år og den er ikke som nogen anden guild jeg har været med i.
    Vi mødes flere gange om året til kæmpe store fester (50-150 mennesker) og vi har et super godt sammenhold.


    Link til tråd fra vores GM med info:


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=137774&sid=

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • Hehe, sjovt at se dig herinde, Malk. :) Du kan jo nok regne ud hvem jeg er. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Hehe, sjovt at se dig herinde, Malk. :) Du kan jo nok regne ud hvem jeg er. :)



    Sainjaina??
    Damn hvor sjovt, jeg havde ingen idé om at Sainjaina = Berleburg :)
    Vi har jo begge været på tweak.dk i årevis :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr