vildere oprydning i kabinet

  • Ja det ser sq flot ud når man har ryddet det op som Deef og VDK, men det kan jo ikke nytte noget at man gør sindsyg meget ud af det, for når man så endelig er færdig kommer pludselig i tanke om at man godt lige vil have opgraderet lidt her og en smule der, og ja - så kan man jo starte forfra når det nye kommer i ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Ja det ser sq flot ud når man har ryddet det op som Deef og VDK, men det kan jo ikke nytte noget at man gør sindsyg meget ud af det, for når man så endelig er færdig kommer pludselig i tanke om at man godt lige vil have opgraderet lidt her og en smule der, og ja - så kan man jo starte forfra når det nye kommer i ;)


    Det gør mig nu ikke så meget, jeg hygger mig med at lave det.. =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Yes jes.. Det er dejligt at sidde og rode lidt med spanden, for derefter erfare at den faktisk godt vil starte op igen 8o :))


    Præcis, det er lige spændende hver gang.. :D

  • Jeg kan da godt se at jeg skal igang med at rydde op i mit kabi her i den kommende weekend :))


    Godt nok er mit ikke rodet, men det er heller ikke 2talt ryddet ;):))


    [SIZE=1]EDIT:[/SIZE] Stvaebøøøøøf :)
    [SIZE=1]EDIT02:[/SIZE] Lol; :)) Igen ^^

    HP Pavilion DV5-1214eo
    Sony PlayStation3 40GB

    Rettet 2 gange, sidst af K32A ().

  • Quote

    Det gør mig nu ikke så meget, jeg hygger mig med at lave det.. =)


    HELT enig - det er sgu da en fornøjelse at modde og rydde op i sit grej - hvis jeg havde et kabi der lignede noget som var blevet udsat for en kanonslag - så ville jeg sgu få nervøse trækninger.. :]

  • Det er sådan jeg godt vil have mit eget til at se ud.
    Har købt et servertower, og placeret alle drev så højt oppe som muligt.
    I stedet for en stor rude, har jeg valgt en mindre rund en af slagsen.
    Resultatet blev faktisk ret godt. Jeg har flex-strømpe på alle ledninger, og de eneste ledninger der kan ses, er dem som skal ned til bundkortet.
    Har også puttet noget grønt glowmotion i vandet, og fået sat slangerne pænt.
    Alt i alt er det blevet godt. Poster lidt billeder i løbet af ugen. Arbejder p.t. til kl. 1630 og gider ikke rode med web når jeg kommer hjem. Måske i den kommende weekend.