Diablo3 Release Date

  • Så ved jeg ikke lige hvad der skete, men jeg sad og små kedet mig, og læste fra Release date diablo3 ?


    at Komplett.dk


    Dette link er til komplett.dk og de siger at de vil have D3 i deres hus d 16. juni.


    Det er alligevel utrolig, eftersom at ingen ved hvornår der kommer på bordet, ikke engang Blizzard.com

  • Jeg har hørt flere steder folk snakke om, at det bliver engang sidst i år.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Det er ikke en officiel dato fra Blizzard - De fleste butikker sjusser sig til en dato baseret på rygter og nyheder på nettet. Du kan ikke bruge dem til en pind.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Det kan jo også bare være de satser på prisen og så håber at tage max af forsalget.. Men kan det virkelig passe det kun koster omkring 200 kr?


    Jeg synes 200 lyder nice? :clap:

  • Jay Wilson, Game Director på Diablo 3 har officielt udtalt at de håber på at kunne frigive det endelige spil 6 måneder efter beta-release. Det næste conference call fra Blizzard ligger i maj 2011, og inden da tror jeg stærkt på at beta´en er frigivet til de heldige der udtrækkes til at teste. Og hvis den frigives i maj så slutter den i november 2011. Det giver dem en måned frem til december 2011 at finpudse de sidste input fra beta tests.


    Så jeg sætter mine penge på omkring d. 10. december 2011 for et release klar til julehandlen.


    Ellers kan det nævnes at de også selv officielt har udtalt at det er deres klare mål at nå det inden 2012. Men der er mange ting de roder med endnu. Men teknisk er spillet færdigt. Nu arbejdes der på input, forslag og spillet er i aplha test. Og det er rigtigt gode nyheder!


    Either way - When it´s done!


    Hold jer godt opdateret på spillet via http://www.DiabloFans.com
    - Fantastisk side som til tider får information direkte fra Blizzard før alle andre fan site's.



    Alt jeg har at sige til dette release er: Farvel til hudfarve, kæresten og familien bliver sat på standby og har sparet 6 ugers ferie op fra job. SÅ der skal seriøst games! :



    - Chris

  • Er godt klar over at denne tråd er lidt gammel efterhånden - men spillet er ikke udgivet endnu og dem der læser dette følger vel udviklingen :D


    Seneste nyt er at visse personer (indhavere af fansites mm.) er blevet inviteret til Blizzard HQ d. 27 juli for at se beta'en. Der vil også blive frigivet en masse anden info.
    Denne info vil så blive frigivet til offentligheden d. 1 aug. - jeg tror personligt på en beta lige der omkring.
    Hvis det stadig holder stik med at spillet vil blive udgivet 6 måneder efter beta, så er vi nok over i februar / marts 2012. (personal guess :) )


    Kilde: http://www.diablofans.com

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • Ja, det ville ikke være første gang at fansider får goder. Bioware/EA havde for et stykke tid siden en lign. invitation til TOR for indehavere af fansider - heldige asner :boxing:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • det kommer i starten af 2012 ked af at være den der siger det

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

    Rettet en gang, sidst af emilpapis93 ().