Antivirus på Sony Ericsson X8 ???

  • Hejsa


    Jeg har anskaffet mig sådan en SE X8 dimle og den er jeg enligt meget glad for
    efter at have slået alle de programmer fra som kørte i baggrunden så har jeg ikke skullet lade den op
    hver nat...


    Nå men det var enligt bare for at høre om det er en god ide at hente et av program til den eller er det
    spild af batteritid osv. ???


    Hvad siger i bruger i AV på jeres dimlefoner ???

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Jeg bruger ingenting - det er vidst på nuværende tidspunkt mere eller mindre spild af resourcer. Self. skal man tænke sig om og ikke følge links i mails fra afsendere man ikke kender osv. (ligesom på PC'en).


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Jeg bruger ingenting - det er vidst på nuværende tidspunkt mere eller mindre spild af resourcer. Self. skal man tænke sig om og ikke følge links i mails fra afsendere man ikke kender osv. (ligesom på PC'en).


    /ask


    True..


    Smartone er udsatte, ja. Men siden de fleste kører på et linuxbaseret OS er det ikke bare ret så svært, ken også rimeligt trendy indenfor hackerverdenen.


    Typisk forinuxvira kræver mange af dem root adgang, så en rimelig sikker løsning er ikke at roote sin tlf.
    Målbare der ikke kræver rootadgang er pt. Begrænset til bl.a keyloggers.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hejsa


    Du åbner menuen og går i INDSTILLINGER - PROGRAMMER - KØRENDE TJENESTER.
    Der får du en liste over alle de programmer der køre i baggrunden så trykker du bare på dem du vil stoppe
    det virkede på min og nu holder den strøm i flere dage.


    Håber du får fikset det...

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • der er programmer til alt på markedet både til at stoppe kørende programmer og antivirus og så meget mere kig godt derinde alt kan næsten findes og gratis

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    tak og så når man slukker og tænder telefonen igen starter programmer så ikke op igen ?


    Nej det gør de ikke og en anden ting du kan gøre er at dæmpe lyset i displayet ned.
    Vil tro at mit er dæmpet til ca. 40 % uden det gør noget for om du kan se hvad der sker på skærmen
    eller ej.

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Antivirus på din Smartphone? Ja det er da en glimragende måde at få brugt sin strøm på... Pt. er der ingen grund til at handicappe sin smartphone ved at installere et tung AV. De 3-4 gange der har været noget gris på Android Market, er der blevet råbt højt om det i medierne, og app'en fjernet af Google på et splitsekund.


    Men det er selvfølgelig et personligt spørgsmål om man tør "leve på kanten" :roller:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII