Letter mod Hurgarda på torsdag, men bør man...

  • Jeg tror ikke der er nogen fare overhovedet, ved at tage til turistområderne.
    Turisme er Egyptens største indtægtskilde, så det ville være pænt dumt, hvis de ødelagde turismen!


    Under Mohammed-krisen, var jeg i Hurghada, og alle mente at vi da mindst ville nå og springe i luften 8 gange, men dem som arbejdede på hotellet, vidste ikke engang hvad det var, så jeg tror roligt du kan tage derned! :)


    Jeg skal selv til Sharm El Sheik om et par uger, men der har det hele forhåbentligt løst sig :)

  • Turisme er nu flere gange blevet ødelagt af oprør, men jeg tror nu heller ikke der er det store problem. Jeg ville dog ikke købe billet til stedet i øjeblikket, men når billetten er købt er det da bare at komme af sted og få en på opleveren...måske får du endda lidt ekstra for pengene ;)


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Oprørene tvivler jeg på tænker rationel lige pt. Så om vi er turister tror jeg de giver fløjten på.
    Som jeg læser B.T så er militæret trådt ind i Røde havs området, og skal man passes på af tanks, så synes jeg det sjove går af afslapningen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Oprørene tvivler jeg på tænker rationel lige pt. Så om vi er turister tror jeg de giver fløjten på.
    Som jeg læser B.T så er militæret trådt ind i Røde havs området, og skal man passes på af tanks, så synes jeg det sjove går af afslapningen


    I Kairo har det da vist sig, at størstedelen, nu hvor politiet er væk, er begyndt at beskytte byen. Det er kun bander, og lignende, som raserer i de større byer nu, så jeg tror ikke der er noget at være bange for ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Rejsearrangøren har vel også aflyst turen på grund af den seneste anbefaling fra udenrigsministeriet.


    Jeps, og de kan intet andet tilbyde os. Vi er 14 der skal afsked, og de kan intet matche det vi har!