problemer med windows update

  • hey tweaker har et problem med mit windows update. det kom kort tid efter jeg havde formateret det hele.
    har valgt selv at installere mine opdateringer men lade den hente dem. når der så er opdateringer klar får jeg besked men når jeg så åbner windows update står der feks der er 1 vigtig og 2 anbefalede.


    men når jeg så klikker ind for at ville se hvilken opdateringer der er viser den intet bortset fra at der står der er 2. men i oversigten kommer der intet frem. dvs jeg så ikke kan vælge at installere de valgfrie men de vigtige som den selv sætter flueben ved opdatere den hvis jeg trykker os selvom jeg ikke kan se hvilken det er.


    har aldrig været udsat for sådan et problem før vil det sige jeg skal formatere det hele en gang til eller er det et problem der kan løses uden? har søgt på google men lader ikke til at jeg kan finde noget om problemet.


    kører forresten windows 7 premium 64 bit.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • updates har os flippet ved mig hvor jeg ik kunne se dem genstartede pc'en og så kom de ^^


    men tror ik det er det som er dit problem kan være du er kommet til at installeret den update de kalder "Black Hole" aka. KB976902 i din Windows.


    [Blocked Image: http://krebsonsecurity.com/wp-content/uploads/2010/10/kb976902.jpg]



    har hørt den kan gi problemer men ved det ik, har den bare ik selv på nogle af de computer jeg updater da de har fået Service Pack 1 :razz:

  • okey jeg kan se jeg har denne updatering men kan ikke slette den igen som jeg kan med nogle andre. hvad skulle den gøre?


    her ser i et billede af problemet. er den eneste løsning virkelig at genformatere igen? har lige gjort det 2 gange da den første gang blev ved med at genstarte når jeg overførede fra mine harddiske..


    som i kan se viser den ude i siden der er opdateringer men ikke noget på listen. og dne har været genstartet rigeligt af gange..


    [Blocked Image: http://peecee.dk/upload/view/285872]


    og hvorfor kan jeg aldrig få det lort her til at virke når jeg vil indsætte billede i forum. i kan ikke se det vel? jeg kan ikke der er bare et rødt kryds over.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet 3 gange, sidst af basseger ().

  • inde i Windows Update her du en som hedder noget med "Installerede Opdateringer" el. noget på engelsk hedder den "Installed Updates" den trykker du på så kan du se alle dine installerede updates og fjerne dem.

  • Jeg må sige da jeg ikke har nogle opdateringer liggende må jeg osse have installeret den og jeg har ingen problemer, mht. det med ikke at kunne se sine opdateringer, har jeg osse prøvet det før, mener jeg bare søgte efter dem igen efter at have genstartet så virkede det fint.


    Men sådan er det jo at køre windows, som med meget andet, det laver ballade engang i mellem, det må man tage med :D

  • der står denne opdatering kan ikke slettes når først installeres.. men der må jo være en grund til fejlen. har aldrig nogensinde oplevet den før og har efterhånden installeret alle versioner af windows pænt mange gange..


    kan man evt få hjælp fra microsoft?

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • nå men nu virker det igen efter jeg tændte computeren her til morgen. det har bare været galt i nogen dage..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • og mange tak for hjælpen:-)

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Nevermind...

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Argaen ().