Hvad skal jeg nu spille.. ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Inderhaten
    Hvad med at vente til TDU 2 kommer. Det kommer her d.11 feb.?


    Hvad er SR3? Er der et nyt gta spil på vej som jeg ikke har hørt noget om? :clap:


    Nu er det ikke fordi jeg vil starte en stor fight, men du vil kunne på en Google søgning kunne finde ud af, hvad SR3 er, ligesom jeg skulle søge for at finde ud af hvad TDU 2 er :).


    Mvh.


  • Diablo 3?????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Knixe


    Nu er det ikke fordi jeg vil starte en stor fight, men du vil kunne på en Google søgning kunne finde ud af, hvad SR3 er, ligesom jeg skulle søge for at finde ud af hvad TDU 2 er :).


    Mvh.


    Sr3
    GTA SR3


    Ikke ligefrem meget der kom ud af det. For ja selvfølgelig googlede jeg da inden jeg skrev.

  • SSDfreak


    Yeah.. Det skal jeg helt sikkert have. Men er der kommet relase date? Syntes bare Google giver svar på det der er flere år gamle.


    Inderhaten


    Vis du nu tager det første link, det til Wikipedia, kommer der faktisk en der hedder Saints Row 3, a video game.


    Mvh.


  • DU skriver


    så jeg har ikke engang gennemført Diablo 3 endnu


    Hvordan kan du ha spillet det


  • Det er fordi jeg er tester for Blizzard.

  • Såså - I går jo uhyggeligt offtopic. 4chan er dén vej hvis I vil sidde of diskutere videre ->

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Såså - I går jo uhyggeligt offtopic. 4chan er dén vej hvis I vil sidde of diskutere videre ->


    Off topic??
    Jeg var da bare interesseret i, hvordan man kan spille et spil der ikke er udkommet.
    Hertil er det da hans egen tråd.

  • Off-Topic? Joda. Emnet i tråden hedder "Find mig nye spil" og ikke "Diskuter med mig om hvorvidt jeg er i en lukket Blizzard beta" 8)


    Selvfølgelig er det hans tråd, men alt med måde.


    PS: Hvis du er en af de (u)heldige der er i den nuværende closed beta så vil jeg da på det stærkeste påbede dig at holde munden lukket om din deltagelse og alt indhold i den pågældende beta. Du er under en streng NDA, og Blizzard er ikke sky for at finde det tunge skyts frem overfor folk der leaker billeder og detaljer. :pokey:


    Mvh.
    En anden Blizz tester. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Knixe
    Rasmus666 Arrh, alle er da ikke blevet brugt, det er da bare folk der ikke er opfindsomme nok :D


    Elessar_DK Hmm, Clive Barker's Jericho - det ser rigtig fedt ud, men desværre også lidt gammel, så ved ikke lige om det er noget for mig.
    Derimod ser Fallen Earth sindsygt fedt ud, og det skal da helt sikkert prøves - problemet er bare at lige nu er jeg kun hjemme i weekenderne, så det bliver lidt dyrt med game time :)


    der er skam mange af de bedre spil der udkom FØR år 2000, prøv at få fat på fx. det originale Unreal, Quake 1, Tyrian eller Jazz Jackrabbit 1 eller 2... Granted grafikken kan være sut, men gameplayet holder stadig.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • SSDfreak Der skulle have stået Doom :) Hehe.


    Inderhaten Ja det har du nok ret i. Men takker for dit input alligevel :)


    Foxx har spillet både jazzjack 1 og 2, og har også gennemført det.
    quake, unreal osv. er i min verden som fps spillene idag, bare i langt dårligere graffik.


    Broadway14 ... Omg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Måske du bare skal have en pause fra at spille og så se om lysten kommer tilbage efterhånden som der kommer noget nyt.


    Anders


    Præcis..


    Så selv et par trailers til nye og kommende spil på Steam Store, som jeg selv er lettere elektrisk efter at få fat i, men husker ikke titlerne udover Back to The Future :D Tror det bliver cool at spille med Marty og Doc Brown :D

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Er selv lige gået igang med "It's about time", det første kapitel i Back to the future serien, og jeg er positivt overrasket (har ikke spillet Sam & Max eller Monkey Island fra Telltale) så det tegner godt. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Prøv Deus Ex, det originale


    for jävlan da, det spil har jeg brugt mange måneder sammen med og jeg spiller det stadigvæk. Det er det allerbedste pc-spil, som nogensinde er lavet hvis du spørger mig, fordi dine valg laver en ny afslutning og vej til den. Jeg har nok spillet det 30 gange og finder stadigvæk ting i spillet, jeg aldrig har set.
    Grafikken "sutter" i forhold til idag, men gameplayet holder hele vejen og der har ikke været et eneste spil siden, som bare kom lidt tæt på, måske lige HL2, der osse kan gå an, men det er noget helt andet og der er ikke lavet noget siden, som bare ligner.


    Deus Ex II skal du holde fingerene fra, den var/er så buggy, at man skulle tro det var løgn, men nr.3 ligner noget, som godt kunne komme/kommer i far's maskine hvis ellers den overhovedet kan trække det.


    Traileren fra E3


    http://www.youtube.com/watch?v=81DfUORvqKw


    http://www.youtube.com/watch?v=S9e2u7fIdjU


    http://www.youtube.com/watch?v=WTwqe07VBoo


    Ser den ligenu, så skulle du høre lyden på mit Auzentech Bravura X-fi 7.1 og mine JBL højtalere....hold da helt op, og så siger de at sex er godt, det passer ikke i forhold. Min mand kommer til at passe sigselv i nogen tid, når det spil kommer ud ;) :T :crazyeyes:


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet 2 gange, sidst af Ebo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Faktisk så....


    http://kentie.net/article/d3d10drv/


    :cheers:


    Det er jo fra det gamle originale spil, men ikke det nye som kommer i dette kvartal, det bliver så awsome, og forhåbentlig bliver gameplay lige så godt som det første deus ex.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • oh yeah, Deus Ex er sgu noget for sig selv. 1'eren er mega awesome stadigvæk og blander RPG og FPS med finesse og giver et fint løft til cyberpunk miljøet med hacking og cyborgs. Historien er ganske nice også.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200