Køb af bærbar (Afdrag)

• Hej tweakere :)

Jeg sidder her og er blevet træt af min gamle bærbar og kunne godt tænke mig en ny, men som alle andre studerende har jeg ikke lige 7-8.000kr til en ny bærbar :)

Så jeg ville høre hvilken butik i synes der er bedst at købe en bærbar i på afdrag?

Jeg havde overvejet Fona, da jeg kun har hørt gode ting om dem :)

Hvad synes i?

Skriv mening og evt. erfaringer med de forskellige butikker :)

Håber at nogen kan hjælpe :)

• Lån dine penge i banken i stedet, du bliver røvrendt hvis du låner penge igennem fona, leasy, der osv..

Jeg købte engang en ipod nano (den første model) igennem et fona kort, den ipod har kostet mig det dobbelte, pga renter og renters renter osv, og det er det samme med leasy osv. Hvis du regner ud så kommer det til at koste det dobbelte hvis du f.eks køber et fjernsyn over 72 måneder, og det er inden renterne kommer på.

Så gå ned i din bank og snak med dem.

• De hurtig lån der, uanset hvor man tager dem, er sku for dyre.

Bank eller familie hvis det kan lade sig gøre!

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• telia er også en mulighed. de har noget der kaldes en mobilaftale, som du også kan få en computer med. så bestemmer du selv, hvordan du vil betale computeren. det eneste du skal have er mobilt bredbånd i 6 måneder. der er ingen oprettelse og koster kun fra 49 kroner om måneden, men udvalget af modeller er så til gengæld begrænset.

http://telia.dk/mobiltbredbaand/laptop/

Oprindeligt indlæg af Simonthk
    i det hele taget bør du slet ikke låne medmindre det er til hus og MÅSKE bil.... ellers aldrig

Man kan sagtens tage lån til mange andre ting. Det er et spørgsmål om hvordan den enkelte prioriterer. Man skal bare gøre sig klar hvor meget man kommer til at betale i sidste ende og hvilke forhold der ellers er.
    Personligt bryder jeg mig ikke om at have gæld og jeg gør hvad jeg kan for at betale tilbage hurtigst muligt hvis jeg endelig har gæld.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• gennem expert kan du få det afdragsfrit i 10-20 måneder hvor du selv bestemmer hvor meget du betaler hver måned. Det koster dig ca 500 kr i oprettelse ellers 0 kr i rente hvis du har råd til og betale indenfor de aftalte 10 eller 20 måneder.

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi