Hvor blev min plads af ? (p3)

  • Hej, jeg har en ps3 med version 3.55 på , den er født med 37 gb harddisk , og jeg har installeret et spil på den gt5 , og slettet alle andre spil og demoer , men har kun 2 gb tilbage , er det normalt eller ligger der måske noget andet på der fylder ,? Synes bare jeg har været det hele igennem , hvis det er normalt , er der så nogen der kan andbefale et sted hvor det er billigt og godt at købe en harddisk til sin ps3 :)

  • Er det ikke bare at hoppe ind på edbpriser og finde den billigste til den form faktor som PS3 bruger? :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kan se at det er samme som Xbox 360 - altså en 2,5" Harddisk med SATA (F.eks. SSD harddiske). :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • http://www.youtube.com/watch?v=AuyQPW3bDS0


    Tjek den, så er du ikke i tvivl.


    EDIT:


    Og hvis du er, så er det 2,5" harddiske du skal have fat i. (Sata)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Må man skifte harddisk på PS3en hvis man vil spille online? Eller blir man bannet og brænder i helvede som på Xboxen?

  • Du kan rolig skifte harddisk i din ps3'er... du bliver ikke bannet nogen steder... ALT virker som det plejer.



    Det er dog en god ide at tage backup af dine savegames inden du skifter disk. PS3'eren har en backup utility der virker helt fint til dette.



    Og mht. SSD - lad vær med at spilde pengene på det. Den måde som PS3'eren arbejder på, kan ikke udnytte SSD'en effektivt nok til at det kan betale sig ifht. en alm disk. Dette er testet af flere hardware-sites og andre på nettet - en hurtig søgning på google bekræfter dette.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    okay hvilken harddisk vil du så andbefale til prisen Pulse ?


    Tror en 500 gb er fint ikk ?


    500 er pt. grænsen for de "prisvenlige" harddiske. Du kan sagtens få større 2,5" diske men du betaler en del mere per GB end ellers, og nogle af diskene er faktisk højere end standard formen, hvilket kan give problemer i konsoller og bærbare. X(


    (Se evt. mit bud ovenfor for en udmærket harddisk til prisen. ;))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    okay hvilken harddisk vil du så andbefale til prisen Pulse ?


    Tror en 500 gb er fint ikk ?



    Jeg bruger en 320 gb Western Digital:


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=784739


    - men den findes også i 500gb




    Du skal lige passe på med at bruge en der kører 7200rpm (hvis du overhovedet finder sådan en til billig penge - næppe). Der er nogle der har dårlige erfaringer med det - ved ikke om det bare er en skrøne. :rolleyes:

  • JEg har en harddisk tilknyttet min wd-tv box , kan jeg bruge den til at backuppe mine ting fra playstationen ? , jeg kan hører de snakker noget om et fat32 . hva er det ? og er det noget jeg skal gøre ved min harddisk ? :) ..

  • Det er filsystemet partitionen der ligger på harddisken bruger. Fra Windows XP og frem er Microsoft gået over til NTFS - Linux har nogle forskellige systemer.


    Men anyway, PS3 kan åbenbart kun lide FAT32 - dette betyder bl.a. at hver fil kun kan være op til ~4GB. Alt derover nægter det at tage imod. Du smider bare harddisken i PC'en og formaterer den som FAT32 og så skulle den kunne virke med PS3'en :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |