Forsendelse ved 14 dages returret

  • Hey.


    Jeg skal have sendt noget hardware retur igen, men er lidt i tvivl om hvem der skal betale for portoen.
    Mener at have læst at forhandleren er forpligtet. Kan det passe ?

  • Fra hvad jeg kan læse mig til betaler du selv portoen tilbage til butikken - så ja, du ender faktisk med at betale dobbelt fragt, hvis du ikke nægter pakken modtaget når budet kommer med den (Eller går ned på posthuset og beder dem sende den tilbage hvis det er en nabo der har modtaget den på dine vegne)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Forhandleren skal give dig den porto tilbage, som du betalte da du købte varen. Den anden må du selv betale :)


    http://www.e-handelsfonden.dk/…at-vide-om-nethandel.aspx (ca. midt på siden, nr. 10)

    Quote

    10. Hvor stor en del af købesummen får jeg retur? Netbutikken skal tilbagebetale den samlede købesum (varens pris + porto/fragt) Når du fortryder, skal du dog selv betale omkostningerne ved at sende varen retur.