Bugatti Veyron for fuld knald

  • Ah ja - endnu et af NFS spillene med Catch Up. Har aldrig fattet at de gad. Kan sagtens huske wallhacking bots'ne fra Most Wanted? - det ødelagde simpelten mit humør at se dem køre igennem alting bare fordi at jeg var et minut foran. :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja det ser imponerende ud - desværre snyder de med deres topfart og acceleration. :(


    Men thumbs up for et nitro run :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ganske godt kørt..
    Minder lidt om mig i morgentrafikken når jeg er for sent på den :)) .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Ah ja - endnu et af NFS spillene med Catch Up. Har aldrig fattet at de gad. Kan sagtens huske wallhacking bots'ne fra Most Wanted? - det ødelagde simpelten mit humør at se dem køre igennem alting bare fordi at jeg var et minut foran. :(


    så vidt jeg husker kan/kunne man slå catch up fra, eller husker jeg helt forkert, jeg har nu heller aldrig oplevet det problem du beskriver, har flere gange overhalet AI's i NFS MW med en omgang uden probs...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM


    så vidt jeg husker kan/kunne man slå catch up fra, eller husker jeg helt forkert, jeg har nu heller aldrig oplevet det problem du beskriver, har flere gange overhalet AI's i NFS MW med en omgang uden probs...



    Det kan i hvert fald ikke slås fra i Hot Pursuit... :rolleyes:


    Især i starten af mit løb, hvor jeg kører side om side med AI'en, kører de nærmest fra mig uden nitro'en aktiveret, selvom jeg har fuld knald på nitro'en.


    Ikke helt logisk, især når veyron'en skulle være et k****hår hurtigere end ccxr'erne. :roller: