Hjælp til steamspil?????

  • Hey!


    Har lige købt 2 Steam-styret spil (Empire:Total War & Order of War), som når jeg vil installere den, skriver kort tid efter:
    Systemadministratoren har angivet systemregler, der forhindre denne installation.
    Har ellers ikke før haft problemer med steam?
    Hvordan får jeg installeret mine spil?


    På forhånd tak!
    Hilsen klaris

  • Som Steam selv siger er der problemer med måden at systemet er opsat på.


    Er du logget på med en Administrator konto? Du skriver ikke hvilket styresystem du kører med, men Vista og Windows 7 kan have problemer med dens sikkerhedssystem (UAC) der måske er sat for højt og derfor blokerer for Steam's evne til at installere spillene på.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg har tit problemer med at jeg ikke kan installere ting på min pc (win7) på grund af administrator beskyttelse eller hvad det nu er, f.eks hver gang jeg skal installere patch til wow...jeg plejer bare at løse det ved at højre klikke på det jeg nu vil køre og så vælge kør som administrator det plejer at virke for mig....ved ikke om det er det samme problem du har men det er da et forsøg værd...

  • prøv i start menuen at skrive uac og trykke enter
    og trække dimsen i venstre side helt ned i bunden - tryk okay, og prøv steam install igen

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.