Nintendo Wii Black Edition m. Wii Fit Board + 2 MotionPlus (SOLGT!)

  • Nintendo Wii Black Edition m. Wii Fit Board + 2 MotionPlus Controllere samt tilhørende Nunchucks.
    Kun 2 måneder gammel og brugt meget få gange, fremstår som ny.
    Desværre har vi ikke originalemballagen mere, men byttebevis (kassebon) medfølger.


    Pakken indeholder følgende:


    1 Nintendo Wii Black Edition
    2 MotionPlus controllere i sort
    2 Nunchucks i sort
    1 Wii Fit Board i hvid
    1 Wii Fit Sports spil
    1 Wii Fit Sports Resorts spil
    1 Just Dance spil


    Pris: 2000,-

  • Ja det er da en skam - det er ellers en fin lille maskine med mange muligheder. Vi nyder godt af at streame vores film fra NAS til Wii når jeg er for doven til at slæbe storskærmen over hver weekend. Og spillene er også kanon. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Ja det er da en skam - det er ellers en fin lille maskine med mange muligheder. Vi nyder godt af at streame vores film fra NAS til Wii når jeg er for doven til at slæbe storskærmen over hver weekend. Og spillene er også kanon. :cheers:


    Ja det er :cheers:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af kajen13
    Forresten så kan du i gamestop bytte din wii til en xbox360 med kinect og et spil for 900 kr. , bare til orientering ;-)


    Ja det har jeg set. ;)

  • NY PRIS: 1900,- Jeg synes ikke, at 1900,- er for meget! Vi fik den i bryllupsgave d. 23 oktober og vi har været på bryllupsrejse og sådan. Vi har alt alt brugt den 4 - 5 gange!

  • Så luk tråden

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850