Indlæg af kajen13

    Hej. Jeg har sådan en her:

    Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM, med kvittering fra komplett, 1 måned gammel.


    Jeg vil gerne bytte til en Sata 6 harddisk på 500 Gb eller mere. Jeg smider selvfølgelig mønt oveni.

    Det er en acer aspire som jeg har købt på koster auktion til 155 kr. :-) Der står ikke noget på bundkortet men på acers hjemmeside står der at bundkortet understøtter pcix 16 x.


    Processoren er iøvrigt en intel core 2 dual 2 ghz, E8120, med 2 gb ddr2 ram og comp. er fra 2007, den er dog uden harddisk.


    Jeg tror sku jeg snupper et brugt gtx 260 så burde den kunne køre det meste. Køber en helt ny til næste år.

    Lige et spørgsmål.


    Når der står PCIx 2.0 16x betyder det så et gfx'et er kompatibelt med både pcix 2.0 og pctx 16x standarden, eller skal bundkortet understøtte pci 2.0 ?


    Mit bundkort understøtter pcix 16x men ikke 2.0, vil et geforce 260 gtx så kunne køre på det ?



    Mvh
    Kasper

    Hej. Jeg skal have solgt min gamle Dell XPS Gen 2 fra 2005.


    Den er meget velholdt og er med 17 tommer widescreen skærm i HD (1920 x 1200). Den har en 2,0 Ghz Centrino Cpu, et Nvidia (6800 Ultra) grafikkort med 265 mb ram. 1 gb ram, 60 gb harddisk, den har ikke været brugt meget og batteriet kan derfor stadig holde strøm i lang tid.
    Computeren er rigtig god til film samt tekst- og billedbehandling og kan sagtens trække nye spil. WIFI osv. Nyprisen var 21500 kr. Windows XP medfølger. Original XPS rygtaske medfølger samt et plastik skjold som beskytter skærmen.


    Hvad mener I denne bærbar er værd ?



    Mvh
    Kasper

    Hej. Søger et gammelt AGP kort med min. 256 mb. Gerne geforce 6800 GT eller hurtigere.


    Min gamle grafikkort er brændt af, men skal købe ny computer om 3 mdr. så vil maks ofre 150 kr.



    Jeg kan kontaktes på kajen13@hotmail.com




    Mvh
    Kasper

    Ja der er den gamle version af xp, men hvilken driver cleaner vil I anbefale ?


    Jeg bruger kaspersky til at rydde op på computeren, men den kan jo ikke fjerne gamle rester af drivere.



    Men jeg vil prøve en drivercleaner, men gider ikke geninstallere xp, så må jeg vente de 2½ måned til at jeg bygger en ny comp.

    Hej forum.


    Mit gamle grafikkort et nVidia 6800 GT brændte af her for 5 mdr siden og købte derfor et, billigt og brugt, ati sapphire x1950 pro (agp), som erstatning i min gamle computer.


    Jeg har desuden et andet endnu ældre ati som virker, men bare ikke til spil, kun internet ;-)


    Men problemet med x1950 kortet er, at når jeg har installeret driveren og genstarter, så kan computreren ikke starte igen. Jeg kan høre at x1950's køler køre på fuld styrke og det burde den jo ikke.


    Jeg har sat strømstik til kortet fra psu'en og den er på 550 watt.


    Og jeg er helt sikker på, at det er den rigtige driver. Her hentet den sidste nye fra sapphire hjemmeside.


    Er grafikkorten deffekt ? Det kan jo godt køre når driveren ikke er installeret.



    Håber nogen kan hjælpe. Hvis der er en der ligger inde med et brugt agp kort svarende til nVidia 6800 eller hurtigere kunne jeg godt være interesseret. Så kan jeg måske spille star craft 2 i laveste opløsning...



    Mvh
    Kasper

    Men er toldreglerne ikke lavet om så man må indføre for 3000 kr. ? Man kan jo få forretningen til at ændre lidt på prismærkerne :-)


    Og er garantien ikke international, hvis man foreksempel vælger Asus ?



    Men hvis I kender nogle gode europæiske forretninger, må I da gerne skrive et link :-)

    Jeg skal det at bygge en ny computer da min gamle er så forældet at jeg ikke engang kan køre Star Craft 2..


    Om 2 mdr skal jeg til New York og jeg har tit set at hardware er billigere i USA. Er der nogen af Jer der har erfaringer med at købe hardware i USA ? Jeg overvejer at købe et grafikkort samt CPU og så restene i DK.


    Mvh
    Kasper