[Blocked Image: http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/11/manateesquashp1.gif]

Dum søko! HAHHAHA :D
-
-
LOL , den ser helt fladnæset ud..... epic
-
Ha ha, den er sgu ikke for kløgtig
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Ha ha, den er sgu ikke for kløgtigMig bekendt er der flere mennesker som har lavet denne opsedasse med en hel dør i glas, end der findes søkøer, som har lavet det magen til.
Hvad siger det så om os ?
Uheldig kan alle være, men dumme er de altså ikke, de har været her længere end vi som art har.
Mvh
Sam -
-
Oprindeligt indlæg af Ebo
Mig bekendt er der flere mennesker som har lavet denne opsedasse med en hel dør i glas, end der findes søkøer, som har lavet det magen til.
Uheldig kan alle være, men dumme er de altså ikke, de har været her længere end vi som art har.
Mvh
Samok.... men er det så fordi
1. de smager så dårligt ingen gidder spise dem ?
2. de svømmer lynende hurtigt så de er nærmest umuligt at fange ?
3. de lever et sted hvor der ikke er rovdyr ? ej heller glas?
4. de er svine heldige ? -
Oprindeligt indlæg af Dyas
ok.... men er det så fordi
1. de smager så dårligt ingen gidder spise dem ?
2. de svømmer lynende hurtigt så de er nærmest umuligt at fange ?
3. de lever et sted hvor der ikke er rovdyr ? ej heller glas?
4. de er svine heldige ?+ Der er nok et par flere mennesker i verden end søkoer (tror jeg?)
Og jeg tror sgu der er mange søkoer der har gjort det der, siden det er glas. Ligesom fugle flyver ind i ruder osv ... Og ligesom mennesker går ind i glasdører, ja.
Fedt klip
-
Av
-
Mig bekendt er der flere mennesker som har lavet denne opsedasse med en hel dør i glas, end der findes søkøer, som har lavet det magen til.
Mvh
Sam -
Og derefter opfandt forskerne fjederen
-
Hvad siger det så om os ?Uheldig kan alle være, men dumme er de altså ikke, de har været her længere end vi som art har.
Mvh
Samkors jeg føler mig dum lige nu
har prøvet at løbe durk ind i en glasdør... kan ikke anbefale... nok derfor jeg har skadehjerne i dag