Splinter Cell Conviction

• ogsaa et spil som har fanget min interesse. (uden at have proevet det) youtube ftw.
    Tom Clancy's originale splinter cell var utroligt fedt syntes jeg.
    her var den rigtige vej at snige sig igennem banerne og skabe saa lidt paastyr som muligt.

Det er lidt det samme i denne titel bortset fra at de har byttet hovedpersonen ud med Jack Bauer, saa nu kan du ogsaa faa lov til at skyde dig igennem banerne hvis det er det du vil.
    historierne bliver fortalt paa en ret fed maade hvor billeder fra ens hukommelse bliver reflekteret paa bygninger og vaege. sejt.

jeg har ikke kunne finde en demo, sa vil gerne hoere om en af jer har provet spillet.

• jeg synes spillet var utroligt skuffende.. det er meget nemmere end de tidligere spil, stealth elementet fra de tidligere spil er skåret gevaldigt ned, ai er nogle steder i spillet ret så dumme . jeg spillede det til pc. pc udgaven er elendig optimeret.

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Rettet en gang, sidst af jedimind ().

• Spillede det på Xbox 360 og var ikke imponeret. Hvis man synes at man tit sad fast i de foregående og havde lyst til at blæse sig vej igennem modstanderne, uden at det havde effekt på spillets resultat, så er det sikkert et bedre spil.

Men synes bare ikke det var implementeret godt nok med den nye Jack Bauer/Jason Bourne stil. Så synes det er et ringere spil end f.eks. Double Agent. Og det tager kun den halve tid at gennemføre.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af jedimind
    jeg synes spillet var utroligt skuffende.. det er meget nemmere end de tidligere spil, stealth elementet fra de tidligere spil er skåret gevaldigt ned, ai er nogle steder i spillet ret så dumme . jeg spillede det til pc. pc udgaven er elendig optimeret.

Jeg er helt enig. Det er faldet markant i kvalitet