er sgu blevet banned i modern warfare 2, og selfølgelig af en der selv var cheater... men hvad gør man så? er det bare slut med at spille?
mvh bjarne
er sgu blevet banned i modern warfare 2, og selfølgelig af en der selv var cheater... men hvad gør man så? er det bare slut med at spille?
mvh bjarne
En der selv cheater? Vil det sige du selv har snydt, hvis ja så er du banned. Ny konto og nyt spil.
ja var blevet træt af alle dem der snød, så jeg fandt ud af hvordan de gjorde - og skulle så selv prøve det også. så ja jeg snød i det spil!! men det fortrød jeg sgu lige dagen efter..... men kan da ikke forstå at jeg blev banned - da vi aften efter aften blev nakket af cheatere... hvofor fanden bliver de ikke banned? synes det er noget svineri, og så bare fordi man prøver det en enkelt gang for at se hvad det egentlig er for noget, så bliver man banned..... steam sucks!!!
men der er så ikke noget at gøre har jeg læst mig til... nedtur!!!
Well det er derfor at man ikke spiller MW2 det spil er simpelthen til grin...
QuoteOprindeligt indlæg af bjarneboll
ja var blevet træt af alle dem der snød, så jeg fandt ud af hvordan de gjorde - og skulle så selv prøve det også. så ja jeg snød i det spil!! men det fortrød jeg sgu lige dagen efter..... men kan da ikke forstå at jeg blev banned - da vi aften efter aften blev nakket af cheatere... hvofor fanden bliver de ikke banned? synes det er noget svineri, og så bare fordi man prøver det en enkelt gang for at se hvad det egentlig er for noget, så bliver man banned..... steam sucks!!!
men der er så ikke noget at gøre har jeg læst mig til... nedtur!!!
Det viser bare det ikke kan betale sig at snyde
Hvis du selv har snydt så er det din egen fejl, har ikke engang ondt af dig..
Bare fordi nogen snyder og de ikke bliver taget, betyder ikke man selv skal begynde på det..
QuoteOprindeligt indlæg af origin
Hvis du selv har snydt så er det din egen fejl, har ikke engang ondt af dig..
Bare fordi nogen snyder og de ikke bliver taget, betyder ikke man selv skal begynde på det..
QuoteOprindeligt indlæg af SSDfreak
+1
Har heller ikke noget tilovers for cheaters, men kan da godt fortælle dig hvorfor du blev bannet, og ikke de andre.
Du har med garanti brugt et ældre, mere "VAC detectable" cheat end de andre, og blevet taget på den måde.
ja det er sgu lidt irriterende at spille mod alle de cheaters som ikke blir banned og bare kan hygge sig med det det ødelægger lidt de sjove og udfordrende i spillene
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
+1
+2
hej igen
okay brtlsn jeg tog bare det første og bedste, for jeg var ret muggen på det tidspunkt, og ville se hvad det var for noget de brugte......
og til alle de andre "hellige" spillere her på tråden!!!!! jeg har ALDRIG cheatet før, og var bare blevet nysgerrig og træt af at få røvfuld i spillet, så jeg ville se hvad det var de brugte!!!
jeg har heller ikke en skid til overs for dem der gør det 24/7... men prøv og vent med at fryde jer over andre før i kender hele historien!!!! vil væde med at i også lave fejl sommetider!!! så prøv lige og fald lidt ned!!!!!
hilsen den gamle mavesure stoder!!!!!
hvis de andre snyder er der kun 1 ting at gøre....report dem....jo flere der bliver reportet jo færre vil der være der tør bruge cheats
jeg vil hellere stoppe med at spille mw2 end at trække mig selv ned på snyde niveau
hvor mange mon der er som "bare lige skulle prøve at snye" ??
vi prøvede og finde ud af hvor man skulle rapotere det henne, men det kunne vi ikke lige finde ud af... hvor gør man det henne? hvi nu jeg vil spille det igen
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af bjarneboll
hej igen
okay brtlsn jeg tog bare det første og bedste, for jeg var ret muggen på det tidspunkt, og ville se hvad det var for noget de brugte......
og til alle de andre "hellige" spillere her på tråden!!!!! jeg har ALDRIG cheatet før, og var bare blevet nysgerrig og træt af at få røvfuld i spillet, så jeg ville se hvad det var de brugte!!!
jeg har heller ikke en skid til overs for dem der gør det 24/7... men prøv og vent med at fryde jer over andre før i kender hele historien!!!! vil væde med at i også lave fejl sommetider!!! så prøv lige og fald lidt ned!!!!!
hilsen den gamle mavesure stoder!!!!!
Der er ikke rigtig nogen undskyldning, eller nogen historie.. Du snød, du blev snuppet.. Hvis man vil snyde, så gør det i singleplayer spil, hvor det ikke går ud over andres spiloplevelse..
nøj hvor kan folk herinde dælme være pessimistiske og punke folk for hårdt ikke fordi jeg har medlidenhed med ham da jeg ikke selv cheater men alligevel
nå okay.... skal vi ikke stoppe med mudderkastningen, inden vi alle bliver uvenner!!! bare glem hvad tråden startede med, og lad os alle sammen komme videre med vores gøremål...
mvh bjarne
ps. hvordan lukker man en tråd??
QuoteOprindeligt indlæg af xecuter26
nøj hvor kan folk herinde dælme være pessimistiske og punke folk for hårdt ikke fordi jeg har medlidenhed med ham da jeg ikke selv cheater men alligevel
jeg synes da ikke han bliver punked ?? !!
han får da bare vores holdning om at snyd er lamt, og bliver man taget i det er man da selv ude om det. uanset om det kun lige var snyd den ene gang eller ej.
men bjarne kan jo prøve at skrive en mail med en undskyldning til COD MW2 teamet og se om de vil ophæve hans ban, eller evt skrive en mail til steam hvis det er dem der håndhæver det. det kan jo være at hans ban er for 14 dage eller noget.
MW2 bruger da ikke VAC Anti-Cheat ? Jeg kender da et pa venner der har hacked(eller Cheated, kald det hvad du vil) i MW2 men de kan da stadig spille TF2 og Gmod 10 med mig
Nogen gange er det okay at holde sin mening til sig selv... Man kan sagtens tale pænt selvom man er stærkt imod det han har gjort...
Er personligt selv meget imod cheaters og kunne aldrig finde på det, derimod er det meget sjovere at nakke dem eller finde en anden server... Jo der er folk der snyder men så mange af dem er der sku heller ikke, heldigvis har jeg kun mødt 1 i Black ops og han blev banned promte