Laver lige overskriften om, så skriv hvad i syntes om spillet

Black ops, hvad syntes i om det?
-
-
Kan man så også tilføje spillet til ens Steam konto?
-
Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Kan man så også tilføje spillet til ens Steam konto?Der må jeg blive dig svar skyldig?
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Der må jeg blive dig svar skyldig?
Okay, har nemlig før købt BFBC2 (i en butik) og det kan jeg ikke tilføje til min Steam konto
-
MW2 var da låst til steam uanset om man købte det i butikkerne eller ej. Spørg lige folkene i Coolshop om de ikke lige kan se om der ikke skulle stå noget ala "Requires Steam" på kasserne. Så er de steam spil uanset om de har købt dem via Steam Store.
-
Oprindeligt indlæg af X3N4T3
[quote]Oprindeligt indlæg af dasjap
[quote]Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Kan man så også tilføje spillet til ens Steam konto?det vil jeg mene man kan, der er i hvert fald en add game knap i venstre hjørne.
-
kom til at poste 2 gange
-
Oprindeligt indlæg af KonG HumlE
det vil jeg mene man kan, der er i hvert fald en add game knap i venstre hjørne.
Ja ved jeg godt
Men meget smartere når man også kan downloade det fra Steam hvis man engang mister det -
Jeg er ret sikker på at det er en steam installation!
Ligesom MW2.. Hvor du når du starter installationen først lige logger ind på din steam account også installerer den spillet til din account.
Tjek evt. steam forums der siger folk også det installeres den vej igennem!
-
Dumt spørgsmål, men....det er da ikke udkommet endnu???
-
Oprindeligt indlæg af SSDfreak
Dumt spørgsmål, men....det er da ikke udkommet endnu???Nej det kommer først den 9 november, man kan bare spare en smule ved at forud bestille det.
-
Jeg måtte i hvert fald være med til den pris
Har kigget lidt rundt for at finde svar på om det er låst til Steam, men det er svært at finde noget konkret. Kan selvfølgelig være, at jeg bare ikke har kigget grundigt nok.
-
Har også bestilt nu, så må vi se om det er de 300 kroner værd
-
Computercity har det til 279.
Bare til info:) -
Oprindeligt indlæg af Inderhaten
Computercity har det til 279.
Bare til info:)CoolShop har prisgaranti, så hvis du informerer dem om det får du det billigere, med gratis fragt
-
Tror sgu lige jeg smutter forbi computercity imorgen efter skole :=)
-
Oprindeligt indlæg af Renegger
Jeg måtte i hvert fald være med til den prisHar kigget lidt rundt for at finde svar på om det er låst til Steam, men det er svært at finde noget konkret. Kan selvfølgelig være, at jeg bare ikke har kigget grundigt nok.
Kan ikke games uden steam. Det står i de officielle facts, men der kigger folk sjældent
-
købte mit for ca en uge siden ved coolshop for 239kr
-
Oprindeligt indlæg af xecuter26
købte mit for ca en uge siden ved coolshop for 239krSå må da ha haft en masse point på kontoen?
-
nej nada points de har haft mange forskellige priser på deres black ops de sidste 3 uger sidst jeg checkede kostede det 349kr