Hvad synes vi om det nye Live Messenger?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Enig, jeg fik det også som opdatering, nu er det afinstalleret igen og lagt som en skjult opdatering.
    Kan bedre lide den gamle version. :)


    Hvordan har du fået det afinstalleret igen og fået den gamle version ind?

  • uden tvivl det værste nogensinde... Selv den aller første udgave af messenger var bedre - meget bedre.


    Kan slet ikke fatte at de virkelig har lavet noget så dårligt; det er langsomt, man kan ikke tilpasse det til præcis den størrelse man vil, man skal have deres crap info når man starter, forbindelsen til facebook er langsom - kan forsætte i uendeligheder...


    Virkelig dårligt; håber fandme at der kommer så mange klager at de laver det om igen.


    So far, tror jeg at jeg vil gå ind og download det gamle og beholde det i så lang tid som muligt

  • Jeg er enig med mange af jer herinde i at det er noget gøgl de smider i hovedet på os. Fatter ikke hvad det er for en praktikant af en microsoftmedarbejder der har fået frit slag en dag i udviklingsafdelingen. Og jeg skal heller ikke bruge alle de der ekstra ting. Bruger det til at checke min hotmail, skrive og snakke med kontaktpersoner. IKKE ANDET! Jeg kan da godt selv logge på facebook hvis jeg af en eller anden mærkelig grund skulle få lyst til det...

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Endnu en irriterende ting opdaget.
    Hvis nu jeg vil se en af mine kontaktpersoners meddelelser (grå tekst efter deres navn) så kunne man før i tiden strække og man kunne se hele meddelelsen.


    I det nye virker det sådan her..
    Man strækker det, og inden man får hele meddelelsen at se, deler alle kontaktpersoner sig i 2 kolonner.. :boxed:
    Sådan fortsætter det, medmindre man har nok skærme ved siden af hinanden, til at have ens 100 kontaktpersoners navne til at stå på én række/linje. :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af wiesel
    Hvordan har du fået det afinstalleret igen og fået den gamle version ind?


    Tilføj og fjern programmer.. ;)

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Tak for advarsel, henter ikke den nye msn så...


    Lyder ganske meget som noget bras, så holder mig til den gode gamle messenger... den har hvad jeg skal bruge, nemlig chat, webcam og ringefunktion... alt det ekstra med fb er jo ingen nytte til

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • På min stationære har jeg heldigvis stadig det gamle messenger, men hver gang jeg starter op kommer den med et - efterhånden - møgirriterende baloon-tip om at Windows update har en vigtigt opdatering etc. og det er bare deres forbandede live essentials?
    Kan man ikke fjerne det så man ikke for smidt i hovedet at deres crapware er en "vigtig" opdatering hele tiden? :boxed:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112010/MSliveessentialsVigtigopdateringbloatware.png]

  • Droppede ms messenger for 9 måneder siden til fordel for Pidgin messenger.


    Det er nok det bedste valg jeg har truffet i længere tid. Der er ikke reklamer, bannere overflod af visuelt candy eller andre ubrugelige elementer.


    Så vidste ikke, at der var kommet en ny version, før jeg læste denne tråd :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Synes nu meget godt om det, efter det har fået en tur med A-Patch :)


    Vidste slet ikke man stadig kunne få det til nye versioner, så nu kom det da til at se en smule bedre ud :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2