FCK - FC Barca

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kart0ffel
    Normalt får jeg brækfornemmelser af FCK. Men hvor kunne det være fedt for dansk fodbold hvis FCK gik hen og vandt i aften!


    Tjaaah en smagssag, men fact er, at intet hold i DK når dem til sokkerne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Tjaaah en smagssag, men fact er, at intet hold i DK når dem til sokkerne.


    Så alene fordi de er bedst i DK, skal man holde med dem? Jeg vil nu hellere holde med underdogs'ne, så er det lidt federe når de en gang i mellem vinder en kamp :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Så alene fordi de er bedst i DK, skal man holde med dem? Jeg vil nu hellere holde med underdogs'ne, så er det lidt federe når de en gang i mellem vinder en kamp :)


    Efter min overbevisning, så skal man ikke holde med dem fordi de er bedst i Danmark, men fordi FCK's gode resultater i Europa kan komme andre danske klubhold til gode.


    Jeg er bestemt ikke FCK fan, men hatten af for de resultater de har opnået, og forhåbentlig er det ikke slut endnu.


    Men hvis du hellere vil holde med underdogs'ne, så holder du jo også med FCK i aften ;)

  • Som FCK fan og fodboldfan bliver aftenens kamp god på så mange måder!!
    Hvis FCK vinder bliver det verdens bedste aften.. Men FCK har vist gode takter på det seneste, og Barcelona - ja, verdens bedste fodboldhold.. Så enten bliver det et walkover af Barca, ellers bliver det en spændende kamp hvor det tekniske fodbold bliver sat i højsædet..


    Jeg har ihvertfald øllerne klar, og har hele dagen gået og sunget 'her eksisterer - KUN FC - her regér - KUN FC' ! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Som FCK fan og fodboldfan bliver aftenens kamp god på så mange måder!!
    Hvis FCK vinder bliver det verdens bedste aften.. Men FCK har vist gode takter på det seneste, og Barcelona - ja, verdens bedste fodboldhold.. Så enten bliver det et walkover af Barca, ellers bliver det en spændende kamp hvor det tekniske fodbold bliver sat i højsædet..


    Jeg har ihvertfald øllerne klar, og har hele dagen gået og sunget 'her eksisterer - KUN FC - her regér - KUN FC' ! ;)


    Ja, FC Barcelona :-)

  • Jeg skal med nogen venner ned til den lokale fodbold pub her i viborg, så bliver der også drukket lidt pils. :evil:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Nu siger fodbold mig ikke så meget, men personligt kan jeg absolut bedst lide Barcelona. Det er rigtigt at FCK er kommet længere end noget andet dansk klubhold, men grunden er jo at de har haft midlerne til det, hvilket de andre klubber ikke har haft.


    I aften holder jeg dog med FCK. Når et dansk hold blander sig i europæisk fodbold vil jeg altid holde med dem (måske endda også Brøndby).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Håber Barca giver dem en fodbold lektion de aldrig glemmer, spiller for spiller er der jo kæmpe klasse forskel på de to mandskaber. Men FCK er inde i en god stime så man ved sgu aldrig.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Nu siger fodbold mig ikke så meget, men personligt kan jeg absolut bedst lide Barcelona. Det er rigtigt at FCK er kommet længere end noget andet dansk klubhold, men grunden er jo at de har haft midlerne til det, hvilket de andre klubber ikke har haft.


    I aften holder jeg dog med FCK. Når et dansk hold blander sig i europæisk fodbold vil jeg altid holde med dem (måske endda også Brøndby).


    Anders


    Midlerne kommer jo ikke ud af den blå luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Midlerne kommer jo ikke ud af den blå luft.


    Nej de kommer ved alternative forretninger som i dag er skyld i en kæmpe gæld, præcis som i Brøndby. Alt hvad FCK tjener på Champions league i år går direkte til deres kreditore.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Nej de kommer ved alternative forretninger som i dag er skyld i en kæmpe gæld, præcis som i Brøndby. Alt hvad FCK tjener på Champions league i år går direkte til deres kreditore.


    Nu snakker om du konceptet "Parken" og ikke FCK fodbold. Det er 2 forskellige ting

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Nu snakker om du konceptet "Parken" og ikke FCK fodbold. Det er 2 forskellige ting


    Ja det er det, men det er jo der langt de fleste af pengene stamme fra, eller gjorde(PSE).

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Midlerne kommer jo ikke ud af den blå luft.


    Det har du helt ret i. Pengene kommer bl.a. fra salg af aktier, der er blevet talt op i et niveau, hvor de overhovedet ikke hørte hjemme.
    Don Ø har været en dygtig forretningsmand på højde med Stein Bagger, Kurt Thorsen og Brixtofte...man kan vel egentlig argumentere for at han har været dygtigere da han trods alt har holdt sig uden for fængslet.


    For øvrigt mener jeg at det er et godt tidspunkt at købe aktier på hvis man har en forventning om at Parken Sport & Entertainment overlever.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • haha sammenligner du Don Ø med forbrydere???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    haha sammenligner du Don Ø med forbrydere???


    Jeg sammenligner ham med fantaster som har det med at fortælle at alt er godt og male et utroligt positivt billede selv om det måske ikke er sandheden.
    Det gjorde de andre og det gjorde Don Ø også. Ifølge Don Ø gik forretningen fremragende lige indtil han ikke kunne opretholde det lyserøde billede længere.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Jeg sammenligner ham med fantaster som har det med at fortælle at alt er godt og male et utroligt positivt billede selv om det måske ikke er sandheden.
    Det gjorde de andre og det gjorde Don Ø også. Ifølge Don Ø gik forretningen fremragende lige indtil han ikke kunne opretholde det lyserøde billede længere.


    Anders


    Sikke et postulat :$

  • Skal vi ikke bare sige det sådan at når økonomien er rigtig god så er en fyr som Don Ø rigtig god at have på posten da han kan finde ud af at bruge en masse penge og sætte en masse ting igang. Men lige så snart der bliver bare en smule modvind så er han ikke ret god.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Skal vi ikke bare sige det sådan at når økonomien er rigtig god så er en fyr som Don Ø rigtig god at have på posten da han kan finde ud af at bruge en masse penge og sætte en masse ting igang. Men lige så snart der bliver bare en smule modvind så er han ikke ret god.


    æhhh han valgte ikke selv at blive fyret. Har du overhovedet fulgt sagen. Der er vist ingen tvivl om hans indsats for "firmaet"