iPod touch salg

  • Sælger en iPod touch 16 gb Den virker perfekt Sælges for HBO 400 kr Kvitering medfølger har kun brugt den 2 måneder

  • Der har lige været en klovn der solgte Ipods til godtroende folk (mig bla.) og som aldrig sendte, selvom jeg havde sendt pengene. Der har været en del debat om det her på siden, da det formodentlig er en genganger, der opretter en profil, og scorer nogle hurtige penge. Om det er samme sælger i denne tråd skal jeg ikke kunne sige, og hvis det ikke er så beklager jeg meget OT. Men jeg har i hvertfald lært lektion, det er bare synd og skam for alle andre der respekterer en god handel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaizer
    Der har lige været en klovn der solgte Ipods til godtroende folk (mig bla.) og som aldrig sendte, selvom jeg havde sendt pengene. Der har været en del debat om det her på siden, da det formodentlig er en genganger, der opretter en profil, og scorer nogle hurtige penge. Om det er samme sælger i denne tråd skal jeg ikke kunne sige, og hvis det ikke er så beklager jeg meget OT. Men jeg har i hvertfald lært lektion, det er bare synd og skam for alle andre der respekterer en god handel.


    Lige præcis, har set 3-4 annoncer i løbet af de sidste 2 uger fra helt nye brugere, hvor de sjovt nok sælger Ipod touch's.


    Hm. :boxed:

  • jo kig blandt andet på vff83 som har været på lavet en annonce også er man her ikk mere, svare ikk på den eller noget, fordi vedkommende åbenbart prøver at sælge noget som ikk findes, en iPod Touch 3 generation på 8GB umuligt når den kun leveres på 32 eller 64 GB :)


    meget kort efter kommer Peitersen som tilfældigvis også har en iPod touch og oveni købet flere til salg herinde kort tid efter hinanden, virker lidt mærkeligt og siden da har han ikk være aktiv...andet end et enkelt kort ulogisk svar...


    køb fra ny det betaler sig :)

  • Og det sjove/tragiske er at Frantic (sælgeren i denne tråd), tilsyneladende ikke synes det er mærkeligt at vi fuldstændigt smadrer hans salg. Er det tilladt for mig, her i tråden, at nævne klovnens konto nr så andre ikke overfører til denne ? Det er da trods alt et lille modtræk...