Indlæg af AndreasD

    Havde forestillet mig noget styrkemæssigt i intervallet fra hd5450 til hd5670. Om det er Nvidia eller Amd er ligegyldigt. Skal være strømbesparende (<50 watt ca.) og under 20,5 cm. dybt. Kan afhente i Århus og ellers kan det jo sendes... smid en mail med hvad du har og din pris.


    Mvh. Andreas andreasdtu@gmail.com

    Hej Tweak'ere!


    Helt ny computer, har kun lige været tændt og har derefter ikke været brugt. Med kvittering (16/4) og garanti fra Expert. Med Radeon HD5650 grafikkort så den kan bruges til spil (+ kan også bruge onboard grafik for at spare strøm). I original indpakning. Lækkert design skåret i aluminium; en af de lidt mere eksklusive HP-modeller. Windows 7 Home Premium 64 bit.


    HP Pavilion dv6-3133eo specifikationer:
    * 15,6" BrightView LED skærm
    * 2,4 GHz AMD Turion Dual-Core P540 processor
    * 4096 MB DDR3 RAM
    * 500 GB harddisk
    * ATI Radeon HD 5650 grafikkort
    * Webcam med digital mikrofon
    * DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM med LightScribe Technology
    * Fingeraftrykslæser
    * HDMI


    HBO 3000 kr. Sælges ikke til under denne pris, da den koster min. 4500 kr. og er helt ny. Befinder sig i Århus.


    Hilsen Andreas

    Med scanner, 6 separate blækpatroner og gode muligheder for billige kopipatroner. Netværks og usb-tilslutning. Skal have skiftet to patroner.


    HBO 100 kr. afhentet i Århus.


    Anmeldelse: http://www.itreviews.co.uk[...]


    Specifikationer HP Photosmart C5180 all-in-one
    * Printer et 10×15 cm-foto på 12 sekunder (i en super kladekvalitet)
    * Printopløsning: Op til 4800 dpi
    * Scanneropløsning: Op til 2400 dpi
    * Seks separate blækpatroner for minimalt blækspild
    * HP Photosmart Premier-software (på dansk)
    * Printer formater op til dobbelt A4
    * Printer fra hukommelseskort og kopierer uden at være tilsluttet til en pc
    * 6,1 cm farvedisplay
    * Udskriver og kopierer op til 32 kopier i min. (sort/hvid) og 31/min. (farver)
    * Indbygget netværk
    * Vejledende gadepris inkl. moms: 1.699 kr.

    Hej Tweak'ere


    Ja, vil gerne købe et kabinet der er maks. 33 cm i højden og bredden. Om der er strømforsyning er mindre vigtigt, bortset fra hvis det er en strømforsyning med ekstern ac-converter og intern dc-dc-converter (tæller op :-)).


    Men skriv hvad du har og hvad det skal koste. Jeg befinder mig i Århus, men gør du ikke, kan vi sikkert finde ud af noget med forsendelse.


    Mvh. Andreas

    Hej Tweak!


    Jeg søger et SSD der bare skal indeholde styresystem i en lydløs pc, så kapacitet og hastighed er ligegyldig. Dvs. alt over 4 GB er interessant. Skriv hvad du har og vil have for det (kun SSD'er til under 500 kr. er relevante...)


    Mvh. Andreas

    Hej Tweak-brugere!


    Nogen der har en PicoPSU eller tilsvarende til overs, gerne med medfølgende AC-adaptor, så skriv hvad du vil have for den!


    Jeg bor i Århus, men ellers kan levering sikkert klares af posten...


    Mvh. Andreas

    Jeg er køber til en bærbar med en skærm på minimum 16 tommer. Den skal minimum opfylde følgende krav:
    Minimum 512 mb ram
    Minimum 16" skærm
    Minimum DVD-rom-drev
    USB 2.0
    Må ikke larme for meget


    Batteriet behøver ikke at fungere, da den skal bruges som desktop replacement.


    Jeg kan hente i de fleste stationsbyer i Danmark, men bor i Århus, så det er selvfølgelig lettest her.


    Mit budget er max 3000 kr., men er interesseret i alt til mellem 500 (finder nok ikke noget billigere der gør...) og 3000 kr. der opfylder kravene.


    Skriv gerne direkte til mig på andreasdtu@gmail.com


    Mvh.


    Andreas