Anbefaling af bilspil til Xbox 360

  • Hej alle.
    Det er sådan, at jeg gerne vil have bilspil til min Xbox 360.
    Det må gerne være bilspil, hvor man kan smadre sine biler og sådan.
    Selv har jeg.
    Juiced 2
    Forza Motorsport 3
    FUEL
    Midnight Club Los Angeles Complete Edition
    Project Gotham Racing 4.


    Jeg er ikke meget for Burnout-serien
    Hvilke spil vil I anbefale?

  • mener der er udgaver af flatout, flatout 2 og flatout UC til 360'eren (hvis ikke, så til orig. xbox, men du kan stadig spille de fleste xbox1 spil på en 360), ikke mindst er flatout serien rigtig realistisk i rendering af buler osv.


    Burnout Paradise (få fat på ultimate edition, den kan fås rimeligt billigt og indeholder udover den alm. version nogle DLC pakker) Biler kan blive smadret rimeligt heftigt, mens der ikke sker så meget med motorcykler


    Så godt at du ikke er meget for burnout, men Paradise er rimelig godt lavet, omend en del urealistisk og arkade agtigt som burnout nu er


    Test Drive Unlimited er rimeligt stort, jeg kan dog ikke huske om hvorvidt biler kan smadres :roller:


    NFS: prostreet og NFS Shift, her bliver bilerne smadret, ovenikøbet er der i Shift en blurring effekt når man braser ind i en væg med 200 i timen... begge spil er rimelig realistiske i styringen, så jeg vil anbefale et rat. Det nye NFS: hot pursuit kan jeg ikke sige så meget om, da jeg ikke har prøvet det...


    Fatal Inertia er lavet i stil med WipeOut serien med svævende biler, dog er styringen noget sværere at have med at gøre pga. Unreal Engine 3's rimelig realistiske fysikdel, ikke desto mindre er det ret så udfordrende og styringen er hverken for hurtig eller langsom, plus at der er nogle ret så innovative våben med. FI kan dog kun findes på brugthylden i spilbutikkerne i dag og er rimelig dødt hvad angår andre at spille med på LIVE

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Nu er det nye F1 2010 lige udkommet og det sparker i mine øjne max ¤%& :) Ved dog ikke om det er lige den type du søger, selv på den letteste sværhedsgrad er det temligt svært og kræver en del koncentration for ellers køre du af banen....

  • Dirt 2 er et superfedt spil, men det gælder dog ikke om at smadre modstandernes biler :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H