Hvor mange herinde har Cataclysm BETA?

• Hva så... nogle heldige? :)

Min lillebror fik adgang men hans comp crasher og han spiller ikke så meget wow i forvejen, så jeg har lige stjålet hans account for en stund.

Hvor langt er I i betaen og hvad synes i?

er selv kun lige gået igang med en premade warlock men har ikke haft så meget tid.

• Jeg venter/håber stadigvæk på en invite. Siden battle.net fik en overhaling har jeg ikke fået en eneste beta key - hverken til SC2 eller Cata. Måtte tigge en ven om en SC2 friendkey til sidst. :finger:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Hmm, hvor har i overhovedet fået fat i sådan en?

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

• De fleste får dem fra konkurrencer, invites direkte fra Blizzard (beta application programmet i din B.net konto) eller fra venner som får "friend invites" - der er også den der guild konkurrence.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Jeg har lavet en worgen druid og er lvl 48, men de mangler at fixe nogle zoner så jeg sidder lidt fast, men har så bare lavet en premade istedet indtil jeg kan teste videre

så har du da været igang et godt stykke tid :)

hvordan er det at lvl fra begyndelsen nu? - har prøvet worgen og en smule af goblin zones, men hvordan er det efter starting zones?

hva specc lvl'er du som?

min premade warlock sidder fast i loading screen til Throne of the Tides, så har prøvet en lvl 80 premade boomkin lidt, men synes godtnok de virker meget svage i forhold til min lock...

min bror fik invite igennem beta applications programmet på hans battlenet account efter jeg fortalte ham om at man kunne ansøge der :P