Indlæg af Maltaf

    ///SOLGT///
    Hai Tweak.


    Jeg har 2 grafik kort fra min gamle computer til salg. Det handler om 2 styks MSI Twin Frozr II 5850'ere. Det ene er meget lidt brugt, det andet har været brugt 6 måneders tid. De har som sagt stået i min gamle computer, som jeg grundet arbejde ikke rigtig har kunnet bruge i lang tid.


    Anyways. Kortene er i god stand, sælges uden orginal indpakning og kvitteringer (vand i kælderen er en btich ;( ) og sælges helst sammen. De befinder sig i Århus. Højeste bud får dem.


    Ja jeg ved godt at det er 'gamle' kort, og ja ja ved godt at jeg nok ikke kan få særlig meget for dem.


    /Gehenna


    P.S. Jeg har tidligere solgt et par 5850'ere, så hvis du husker at have set den tråd, så nej, det er ikke det samme par kort.

    Det er ikke kortene der er problemet, det er spillet.
    Jeg ville gerne spille Skyrim i fuld ultra med en masse mods, det kan et enkelt af dem klare på omrink 40+ fps steady, så jeg tænkte at CF ville være fint, men Skyrim har elendig crossfire support, så det eneste jeg får ud af at slå det til, er visuelle artifakter i spillet.


    Jeg ved ikke om det er ATI eller Bethesda der har været dovne, men som det er ud ige nu kan jeg ikke få mit CF build til at yde det de kan i Skyrim. Alle andre spil er de brilliant i.


    De skal dog basalt set også kun sælges fordi jeg har vundet et nyt kort.

    Buddene er noterede. Jeg har dem også til salg på andre hjemmesider selvfølgelig, så nu ser vi.


    Kortet er desværre rent faktisk spritnyt, problemet er at hele 58xx serien blev og er ekstremt overpriced pga hele bitcoin sagen, men da jeg allerede havde 1 kort, så var det et sats.

    EDIT: Den kan slettes da kortene er blevet solgt.
    Puha!


    Efter at have startet på studie er det godt nok ikke meget Tweak det er blevet til, udover selvfølgelig at følge med i diverse nyheder.


    Nu er det så at jeg har vundet en lan konkurrence her i Århus hvor jeg nu bor, og studerer, og som præmie fik jeg et helt nyt 7950 i præmie. Det betyder så at mit 2xMSI Radeon 5850 Twin Frozr II i CrossfireX er lidt overflødige (det ene af kortene er kun en måned gamle, suk).


    Tl:dr: Jeg har 2xMSI Radeon 5850 Twin Frozr II jeg gerne vil sælge, da jeg har et nyt kort og gerne vil spare lidt på strømmen.


    HBO; over 3000 vinder.
    Med følger;
    2x5850'ere som nævn (det ene lidt over et år gammelt, det andet 2 uger gammelt = 2 ugers brug
    ) begge stadig med fabriks garanti, og det ene stadig med kvittering og indpakning.
    2 CrossfireX broer (en lang og en kort). Begge kort har aldirg været overclocked.


    Jeg går ikke under i prisen da det sidste nyeste kostede 2200,- alene.


    Byd byd byd!


    Det hele kan hentes i Århus N, ellers kan jeg sende det hvis du er med på at i hvert falde splitte forsendelsen.


    /Gehenna.

    Hey Tweakere.


    Trådens navn siger næsten det hele,
    men jeg er altså på udkig efter et MSI Twin Frozr II Radeon 5800.
    Ikke andre radeon 5800'ere, og ikke andre Twin Frozr II'ere, men det specifikke kort.
    Håber der er nogen der kan hjælpe :)


    /Gehenna

    Det var også det jeg mente, men dens bundkort beregnede pins passede ikke i det Gig. bundkort jeg havde købt. Uanset hvad er gjort også gjort nu, computeren er samlet og givet videre, så jeg skal bare af med den her nu, hvis det kan lade sig gøre

    Hej Tweakere,


    Har lige købt følgende PSU:
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=593202


    Men opdagede snart at jeg havde været lidt en dør da jeg bestilte den - den skulle nemlig bruges til et AMD baseret setup, men den er beregnet til et Intel baseret MOBO, så, jeg har ikke rigtig noget at bruge den til. Sælger den derfor til 100 kr. under normal pris, eller bytter den til interessant hardware :)


    Jeg kan vedlægge faktura, og den kommer selvfølgelig i original indpakning. Den kan afhentes i Viborg, skulle det ønskes.


    /Gehenna

    Der er optisk drev i puteren, men den påstår at der ikke 'er nogen driver til det' hvilket er lidt problematisk når jeg prøver at installere windåse :S

    Har lige bygget en ny pc, men har følgende problem:


    Jeg kunne ikke installere windows 7 fra den brændte dvd jeg havde af flere årsager, så jeg valgt bare at plugge harddisken i min egen computer, installere windows 7 på den, lige starte for at se at det virkede og så smække det over i den nye pc og lade den hygge sig. Det gik også glimrende at få det installeret og fik da også det startet glimrende op på den friske disk, og at så godt ud, men da jeg så smed den i den nye computer, kom problemet til syne: den vil ikke boote fra disken!? Den siger at den ikke kan finde en boot disk og at jeg skal smide en bootable disk i, men forfanden Win7 ligger jo lige der, instaleret og klart !? :S


    Jeg er rimelig sikker på at jeg har kørt denne metode før, så hvad er problemet? Any ideas?


    /Gehenna

    Kan man game på et sådanne,
    og spørgsmålet drejer sig også om det ikke ville være muligt at gøre det med det jeg har til rådighed. Gider egentlig ikke betale ekstra.

    Hej Tweakers,


    Jeg er kommet i den situation at jeg er snart flytter ind hos en kammerat hvor jeg skal bo 3 måneders tid, pga en ombygning, men men men. Hans onde stedfar har sat én spærring på hans netværk så det lukker ned klokken 24:00 hver dag. Dette er dog lidt surt for en tweaker som mig, og mine kammerat er da også jævnt træt af det.


    Spærrignen er sådan en ur agtig ting, som er sat på stikkontakten der driver routeren, og den fungerer således at når den passerer klokken 24, så dør strømmen til routeren, indtil uret har dreje forbi 06, næsten morgen.


    Men, jeg har en ide om at det er muligt at 'splitte' bredbånds signalet, altså det der går ind i routeren, og så fører det ind i min router, som så kan have en anden, skjult strømforsyning.


    Kan dette lade sig gøre?


    På forhånd tak.


    /Gehenna


    P.S. inden der kommer dumsmarte bemærkninger som; du kan da bare tage den a derp derp, eller du kan stille spærings perioden anderledes herp herp, så skal det siges at det ikke må være sådan lige at opdage, da hans stedfar tjekker det, og da hans temperemant er lidt i det røde felt.