Hvem vinder VM 2010?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Elendig kamp...


    Jeg havde simpelthen klappet dommeren sådan en på hovedet hvis jeg havde været hollandsk spiller. Han fik den kamp ødelagt fuldstændig.


    Syntes nærmere det er holland der fik den ødelagt med deres brutale spil. Syntes ikke det var fair play fra deres side hele tiden :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Elendig kamp...


    Jeg havde simpelthen klappet dommeren sådan en på hovedet hvis jeg havde været hollandsk spiller. Han fik den kamp ødelagt fuldstændig.


    Det klarede de hollandske spillere vist meget godt selv....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Elendig kamp...


    Jeg havde simpelthen klappet dommeren sådan en på hovedet hvis jeg havde været hollandsk spiller. Han fik den kamp ødelagt fuldstændig.


    Hvad snakker du om?


    Det er da Hollænderne som smadrede den kamp fuldsændigt. De har spillet SÅ grimt! Det er jo ikke amerikansk fodbold.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Ja, det var da Holland, der ødelagde det. De lavede et par svinere som burde have givet direkte rødt!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Holland spillede virkeligt grimt. En støvle i brystkassen er bare ikke okay.


    Men det var godt at Spanien vandt :D
    VIVA ESPAÑA!

  • Er langt fra fodbold nørd (sorry drenge :T) men er da helt enig i at hverken Spanien eller Holland var særligt gentleman agtige. Der kom da en jævn strøm af gule kort og andet ral til begge hold (og de fulgte jo faktisk hinanden på det punkt det meste af kampen :P)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malibux


    Spanien lavede nu også nogle grimme ting der ikke var helt fair play


    Det bedste hold vandt, end of story ;).


    Spanien ville da i det mindste prøve at spille lidt fodbold, mens Holland ville spille rugby.


    Holland kun have fået 3 gange direkte rødt uden der er nogen som kunne have løftet en finger imod det, WM finale eller ikke, så alt det ævl med at sådan spilles moderne fodbold holder ikke en meter.


    Hollands indsats i finalen er da en større skændsel for fodbolden, end selv den ballade som var i den franske lejr og indsats. Frankrig kunne ikke spille som et hold, Holland ville ikke spille fodbold, men de kan jo godt når de vil.


    Vi kunne have fået en fantastisk underholdende finale, med fodbold som kunne henrykke både publikum på stadion og den milliard seere som så på og fejret hvorfor fodbold kan bringe som mange mennesker sammen i festhumør.


    Selv Norges destruktive Drillo resultat fodbold er da mere underholdende end den indsats som Holland lagde for dagen i første halvleg.


    Jeg kan da godt forstå at Spanien begyndte at give igen med grovfilen, sådan som Holland lagde op til.


    Måske skulle man begynde at lave om på pointsystemet, da denne slutrunde er den kedeligste i mands minde.


    5 point for en vunden kamp


    0 point for uafgjort


    -1 for en tabt


    Lave målene 30cm højere og 1 meter bredere, det gule kort skulle give en bøde til holdet på 5000 euro og rødt en bøde på 10 pr spiller på banen.


    Så ville vi få seværdige kampe, som er en sjældenhed i moderne fodbold, prøv og se på hvor få frispark der var imellem Spanien/Tyskland, så det kan altså lade sig gøre selv med de regler som findes idag.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.